Mri schreef:
Datzelfde hier in de wijk. Heel bijzonder
Aan ons huis hoeft niks te gebeuren. Alleeen een verfje op de muur (want eerlijk is eerlijk, na bijna 5 jaar en met 2 jonge kinderen zitten er op sommige plekken gewoon vlekken op).
Maar verder is het instap klaar.
Tuin is kind vriendelijk en kind veilig. Tuin is voor deze regio prima van formaat maar voelt heel ruim (aan sloot, geen hoge schuttingen).
Je kan er letterlijk ZO in.
Tzal vooral de rente zijn op het moment. Maar de juiste koper komt er zeker weten nog aan!
Denk dat Boskoop ook wat moeilijk op de markt ligt. Heb zelf in Leiden en Alphen gewoond, en het is ons altijd opgevallen dat de huizen (om onverklaarbare reden) in Boskoop echt een stuk goedkoper zijn, en ken ook veel starters die er om die reden heen zijn gegaan (we hebben zelf ook nog gekeken)

. Terwijl het echt een keurig dorp is, maar ik denk vanwege de oude huizen.
Je zal verwachten dat er wel wat doorstroom is naar jouw prijsklasse. Maar aan de andere, vriend van mij heeft pas een paar jaar geleden een ruime eensgezinswoning voor minder dan 2 ton gekocht, met grote tuin aan het water. Die gaat daar echt nooit meer weg

.
Jouw huis is echt van een totaal andere orde hoor, en het zal ook een andere buurt zijn (zo goed ken ik het niet) maar mss moeilijk concurreren tegen wat goedkopere oudere huizen? Gaat goedkomen, ik vind jouw huis op funda echt een schitterend huis

.
Bij mij in de wijk (buitenwijk Tilburg) gaat het ook niet zo hard nu, zelfs niet in de prijsklasse 3 - 5 ton en ik woon in een dure wijk met weinig aanbod. Maar ik kan als import sowieso niet zo goed inschatten hoe gewild de wijk echt is... Onze huis heeft op de piek van de huizenprijzen/crisis ook een paar maanden te koop gestaan

.