Wordt ook erg mooi en jullie hebben straks voldoende buitenruimte om ook te kunnen zijn en en genieten. Gaaf die stenen tussen het houten terras en het stenen terras. Is zo net een bruggetje.
Het is (zo goed als) af!! Er wordt alleen nog een schuur met overkapping geplaatst, maar dit is dan het resultaat! Héél blij mee! En laat dat gras maar groeien!
Jaaa, de tuin is zo goed als af! Zo blij met het resultaat!
Nu wachten op het voorjaar en hoe de boel gaat groeien en bloeien. Heel benieuwd. Veel lavendel, een vlinderstruik, pluimen en natuurlijk gras. Komende week wordt de schuur met overkapping geplaatst. Dat gaan we alleen niet ter plekke zien, want wij zijn niet thuis na een geweldig weekend
Even een klein schopje hoor, want kijk ons toch eens genieten hier! Mét grasjes
Het is gelukt! Het project is geslaagd! Met natuurlijk nog genoeg klusjes te doen, maar dat houdt waarschijnlijk nooit op. Superleuk om dit hele topic terug te lezen en de foto's te zien en al jullie leuke en lieve reacties, veel dank daarvoor!!
Lipstick
Geplaatst: 26-03-22 16:48
Wauw, wat een heerlijk plekje. De verbouwing is ook echt goed gelukt, het is zo mooi geworden. Goede smaak ook btw.
ik ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet met de schuur en overkapping
Britt1
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-23 14:19
_Pilipa_ schreef:
ik ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet met de schuur en overkapping
Wat leuk dat je het vraagt! Ik kan heel kort zijn: op dit moment ziet het er niet uit; we moeten de tuin nog voorjaarklaar maken en wat gras opnieuw zaaien, want door de droge periodes vorig jaar is er veel kapot gegaan. Maar het gaat weer mooi worden! En dan gaan we ook de overkapping nog donker beitsen, bankje en kacheltje erin...het heeft even op zich laten wachten, maar aan zo'n project blijf je stiekem toch ook wel bezig. Als het weer klaar is, dan post ik wel weer wat voor de geinteresseerden!
Luxorvalkje
Geplaatst: 19-06-23 15:54
Lijkt me heel fijn om zo'n plekje in het groen te hebben.