Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
brokjes schreef:Bedankt voor de tips!
Heb even zitten zoeken op brompton, maar kan nergens een prijsindicatie vinden van het simpelste model? Maar volgens mij moet ik wel rekenen op zo'n 1000,- als ik het zo inschat. Best een investering inderdaad, maar als het goed is doe je daar wel jaren mee neem ik aan.
Zou alleen wel bang zijn dat hij ergens wordt gestolen, bij de supermarkt of op school.
brokjes schreef:Hoi, ik denk dat ze ze inderdaad niet meer verkopen zonder motor. Ik vond wel deze maar weet niet hoe betrouwbaar deze webwinkel is. https://www.studentfiets.nl/product/vou ... ouw-nieuw/@Niqui, als ik op de Gazelle site kijk, zie ik nergens vouwfietsen. Weet je toevallig of ze die nog maken?
Justme_Lisaa schreef:Ik fiets al bijna een jaar van station naar werk en van huis naar station op de vouwfiets en zou eigenlijk niet meer zonder kunnen. Ik raad echt grote wielen aan, heb je vaak bredere banden en meer grip op het wegdek. Verder ook 7 versnellingen en ik zou kijken wat voor kettingkast (open/ half open) je wilt.
Ik heb een tern, zodra ik een vast contract krijg wil ik kijken naar een electrische. Maar die 7 kilo extra tillen houdt me een beetje tegen..
[ [url=m/EaG8sQ.png]Afbeelding[/url] ]
brokjes schreef:Oke! M'n vader heeft een Dahon maar hij zegt, neem grote wielen en geen versnellingen. Omdat kleine wielen instabiel zouden zijn en versnellingen snel kapot gaan. Maar hij wist er zelf ook niet heel veel van..
@Niqui, als ik op de Gazelle site kijk, zie ik nergens vouwfietsen. Weet je toevallig of ze die nog maken?
brokjes schreef:Bedankt allemaal!
Mijn trap is trouwens wel best stijl, waardoor ik hem vrij hoog zou moeten tillen (boven schouderhoogte) is dat nog te doen met een vouwfiets?
Justme_Lisaa schreef:Ik fiets al bijna een jaar van station naar werk en van huis naar station op de vouwfiets en zou eigenlijk niet meer zonder kunnen. Ik raad echt grote wielen aan, heb je vaak bredere banden en meer grip op het wegdek. Verder ook 7 versnellingen en ik zou kijken wat voor kettingkast (open/ half open) je wilt.
Ik heb een tern, zodra ik een vast contract krijg wil ik kijken naar een electrische. Maar die 7 kilo extra tillen houdt me een beetje tegen.
KenJeMe schreef:Justme_Lisaa schreef:Ik fiets al bijna een jaar van station naar werk en van huis naar station op de vouwfiets en zou eigenlijk niet meer zonder kunnen. Ik raad echt grote wielen aan, heb je vaak bredere banden en meer grip op het wegdek. Verder ook 7 versnellingen en ik zou kijken wat voor kettingkast (open/ half open) je wilt.
Ik heb een tern, zodra ik een vast contract krijg wil ik kijken naar een electrische. Maar die 7 kilo extra tillen houdt me een beetje tegen..
[ [url=m/EaG8sQ.png]Afbeelding[/url] ]
Waarom een elektrische? Neem aan dat je er geen hele wereld reizen mee fietst?