Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Many schreef:Wij hebben ook een landelijke keuken (modern landelijk zou ik het noemen) met witte kastjes en een grijs aanrechtblad. Het blad is van antraciet gemarmerd composiet en is (uit mijn hoofd) 8 cm dik. De rand is gefrijnd, er zitten van die ribbels in. Die geven het blad wel veel karakter, moet ik zeggen. Dit idee (niet mijn foto):
[ Afbeelding ]
Moonlight17 schreef:palousa_boy schreef:Tegelen![]()
Ben je het motiefje of kleurtje zat dan leg je er voor €100 nieuwe tegels op en het kan weer jaren mee![]()
Oh en lekker retro
Klinkt leuk, maar de kruimels tussen de voegen lijken mij niet makkelijk schoon te maken.
Moonlight17 schreef:palousa_boy schreef:
Klinkt leuk, maar de kruimels tussen de voegen lijken mij niet makkelijk schoon te maken.
Ik geloof dat ik hier niet zo enthousiast van wordt.
K_nolan schreef:[knip] Niet kapot te krijgen.
Het gaat weliswaar niet zo lang mee als andere keuzes, [knip]
Many schreef:Wij hebben ook een landelijke keuken (modern landelijk zou ik het noemen) met witte kastjes en een grijs aanrechtblad. Het blad is van antraciet gemarmerd composiet en is (uit mijn hoofd) 8 cm dik. De rand is gefrijnd, er zitten van die ribbels in. Die geven het blad wel veel karakter, moet ik zeggen. Dit idee (niet mijn foto):
[ Afbeelding ]
pmarena schreef:K_nolan schreef:[knip] Niet kapot te krijgen.
Hè.....wat is het nou, niet kapot te krijgen of het gaat niet zo lang mee....?
Ziet er wel mooi uit
In vorige huis had ik een keuken met Graniet of graniet-look aanrechtblad, zo zwart met wat spikkels er in, zag er erg chique uit. Maar ik vond het wel gedoe hoor dat er steeds doffe plekken op kwamen en je dan iedere klipklap weer moest gaan poetsen met dat onderhoudsspul om de glans weer overal netjes te krijgen....
pmarena schreef:K_nolan schreef:[knip] Niet kapot te krijgen.
Hè.....wat is het nou, niet kapot te krijgen of het gaat niet zo lang mee....?
Ziet er wel mooi uit
In vorige huis had ik een keuken met Graniet of graniet-look aanrechtblad, zo zwart met wat spikkels er in, zag er erg chique uit. Maar ik vond het wel gedoe hoor dat er steeds doffe plekken op kwamen en je dan iedere klipklap weer moest gaan poetsen met dat onderhoudsspul om de glans weer overal netjes te krijgen....