Spam box loopt ineens vol (zelfde afzender)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Spam box loopt ineens vol (zelfde afzender)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-20 22:55

Sinds een week loopt mijn spambox vol met de zelfde soort mails aan de titels te zien.
Ik heb toen een mail geopend, mij afgemeld voor de mail lijst, contactpersoon geblokkeerd en toen alle mails verwijderd. Dit ging 3 dagen goed maar nu begint het weer. Er staat een rood vlaggetje bij omdat ik die persoon geblokkeerd heb, maar ik wil dus gewoon geen mail meer ontvangen. Het gaat om Outlook. Iemand tips?

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Re: Spam box loopt ineens vol (zelfde afzender)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 22:58

Door die mail te openen en op afmelden te klikken heb je juist gevestigd dat het een actief account is. Vandaar de spam-tsunami. Gewoon afzender naar de spamfolder laten verwijzen en niet meer naar kijken.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-20 22:59

Ceffyl schreef:
Door die mail te openen en op afmelden te klikken heb je juist gevestigd dat het een actief account is. Vandaar de spam-tsunami. Gewoon afzender naar de spamfolder laten verwijzen en niet meer naar kijken.



Het liep echt op tot 200-250 mails binnen een paar dagen dus vandaar dat ik er wat aan wilde doen. :=
En hoe kan ik toch geblokkeerde mailtjes binnen krijgen? :?

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Spam box loopt ineens vol (zelfde afzender)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 23:05

Dat had ik ook ineens! Afmelden werkte inderdaad niet en uiteindelijk afzender maar geblokkeerd. Nu komt er sporadisch nog 1 doorheen, maar het is niet zo dramatisch meer.

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Spam box loopt ineens vol (zelfde afzender)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 23:37

Ik kreeg maar weinig spam op mijn mailadres, hooguit een tiental mailtjes per maand van iemand die z’n mailadres verkeerd heeft doorgegeven. Maar een paar weken terug een mailtje dat niet in de spam stond als spam gemarkeerd. Gmail is toen zo vriendelijk geweest namens mij af te melden en nou krijg ik ineens bergen met spam _-:(

Niene87

Berichten: 3402
Geregistreerd: 09-03-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 23:37

Ik heb hetzelfde!! Vet irritant! En ze belanden wel in m’n spam maar die hou ik ook graag opgeruimd.. hoe kan ik ze blokkeren?

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Spam box loopt ineens vol (zelfde afzender)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-20 19:33

Wat gek, bij mijn moeder en man precies hetzelfde probleem namelijk.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Spam box loopt ineens vol (zelfde afzender)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 19:35

Aanklikken(vakje er over, niet de email zelf) en dan kan je aangeven als phising en/of blokkeren :) Heel irritant maar het is niet anders.

Amado7

Berichten: 10729
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Spam box loopt ineens vol (zelfde afzender)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 19:40

Ik had hetzelfde! Meestal 1 of 2 per dag in de spam, toen in 1 keer 50 per dag elke dag. Heb ze toen bijna allemaal afgemeld en sindsdien zijn het er nog stuk of 10 per dag