Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neverland schreef:Ik meld me ook.
Paar daagjes offline geweest omdat het chaotische dagen waren. Ons bod was uiteindelijk geaccepteerd en gisteren is het contract getekend.
Ik vind het enorm spannend. Is onze eerste woning die we kopen.
We weten dat we best geluk hebben gehad. We zijn pas op zoek sinds november en nu al een huisje.
Nu zal ik duimen draaien voor jullie dames! Vooral horsii gun ik een leuke woning.
Luxorvalkje schreef:Ik ben ook zoekende in de omgeving Haarlem (Bijv. Santpoort, centrum hoeft voor mij niet).
Max een half uur fietsen van het station.
3 slaapkamers of 2 slaapkamers en ruimte voor een thuiswerkplek.
Had gisteren een intake bij een aankoopmakelaar.
Haar voorstel: kom eerst eens een jaar huren hier in de omgeving, dan krijg je een beter beeld bij de wijken.
Hoop dat die andere beter uitpakken. Ze vragen hier wel veel geld voor de diensten zeg. jeetje.
Neverland schreef:Ik meld me ook.
Paar daagjes offline geweest omdat het chaotische dagen waren. Ons bod was uiteindelijk geaccepteerd en gisteren is het contract getekend.
Ik vind het enorm spannend. Is onze eerste woning die we kopen.
We weten dat we best geluk hebben gehad. We zijn pas op zoek sinds november en nu al een huisje.
Nu zal ik duimen draaien voor jullie dames! Vooral horsii gun ik een leuke woning.
xSwanHeart schreef:Luxorvalkje schreef:Ik ben ook zoekende in de omgeving Haarlem (Bijv. Santpoort, centrum hoeft voor mij niet).
Max een half uur fietsen van het station.
3 slaapkamers of 2 slaapkamers en ruimte voor een thuiswerkplek.
Had gisteren een intake bij een aankoopmakelaar.
Haar voorstel: kom eerst eens een jaar huren hier in de omgeving, dan krijg je een beter beeld bij de wijken.
Hoop dat die andere beter uitpakken. Ze vragen hier wel veel geld voor de diensten zeg. jeetje.
Daaruit maak ik op dat je de omgeving nog niet zo goed kent? Dan vind ik het wel een eerlijk advies, eigenlijk. Ze kunnen je ook gewoon helpen en een huis voor je aankopen op een plek die je achteraf misschien helemaal niet bevalt. Hebben ze mooi geld verdiend, maar ben jij uiteindelijk niet happy.
Xhiske schreef:Ik kom me hier ook maar eens melden, kwam dit topic toevallig tegen bij de actieve berichten en heb dus ook niet meegelezen in het vorige topic.
Ik woon op Texel, dus dat is nogal een uitdagingwant hier staat echt bijna niks te koop en ik ben ook nog alleen. Gister wel bij een heel leuk huisje wezen kijken, alleen de badkamer was wel een dealbreaker, dus moet nog even denken of ik dat zie zitten omdat er echt 0 uitbreidingsmogelijkheid is. Verder ga ik lekker meelezen met jullie verhalen.