Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen of in beestenboel, maar hier mijn vraag: Onze thuissituatie is op 't ogenblik niet ideaal, mijn schoonmoeder is in september overleden en omdat mijn zwager op vakantie is, slaapt mijn vriend die twee weken bij m'n schoonvader (heel lang verhaal, doet er verder voor de strekking van het verhaal niet toe). Mijn hond begint nu steeds meer hinder daarvan te ondervinden. Hij is erg timide, kwispelt niet als ik de woonkamer binnen kom 's morgens, eet en drinkt wel gewoon normaal, maar is gewoon zichzelf niet en nergens voor te paaien.
Voor de tweede nacht op rij tref ik 's morgens plas aan in de kamer. Nu gaat hij soms 's nachts stiekem op de bank liggen. We kunnen de boel wel barricaderen maar we zagen er tot op heden niet zoveel kwaad in. Tot nu. Je raadt het al; hij heeft op onze bank geplast. Heeft iemand een idee hoe we die lucht uit de bank kunnen krijgen? Ik heb het al afgenomen met biotex en ingespoten met azijn en water en laten drogen, maar je ruikt het nog steeds...
Yep Urine off ( Agradi verkoopt het volgens mij tegenwoordig ook ) . Is een chemisch goedje dat een reactie aangaat met het urinezuur waardoor het "water" wordt
Gebruik het al jaren voor mijn niet zo zindelijke 18 jarige asielhond
Wij leggen in de nacht aluminium folie op de bank, hond moet er niets van hebben en kijkt niet eens naar de bank...... Als we het echter een avond vergeten....liggen er in de ochtend verdacht veel haren op de bank.