.Heeft iemand verder nog een goed idee? Het gaat om een heel klein inpandig balkon:

Ik zou het best fijn vinden om met dat mooie weer een beetje stankloos buiten te zitten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
. Petra_O schreef:Thanks voor de reacties!
Helaas is het probleem niet echt dat hij op het balkon rookt (dat doet hij volgens mij niet eens), maar de stank die uit zijn huis komt. Het ruikt echt zoals het flatje van mijn oma die twee pakjes op een dag rookte en nooit een raam open zette, alleen dan met een vleugje wiet erbij.
Ik vind het zo jammer, mijn balkonnetje is net zo leuk.
Hier eenzelfde situatie, erg lastig inderdaad. Slim van die ventilator, dat ga ik ook eens proberen. _San87_ schreef:Petra_O schreef:Thanks voor de reacties!
Helaas is het probleem niet echt dat hij op het balkon rookt (dat doet hij volgens mij niet eens), maar de stank die uit zijn huis komt. Het ruikt echt zoals het flatje van mijn oma die twee pakjes op een dag rookte en nooit een raam open zette, alleen dan met een vleugje wiet erbij.
Ik vind het zo jammer, mijn balkonnetje is net zo leuk.
Daarom overleggen of het mogelijk is tussen een bepaalde tijd geen deuren open te gooien?
! beatje schreef:_San87_ schreef:
Daarom overleggen of het mogelijk is tussen een bepaalde tijd geen deuren open te gooien?
Dat kan je niet maken om iemand te verplichten zijn deuren open te houden. Ik zou zo'n geurdamper aanzetten met een fris citroen/muntgeurtje houd de muggen ook op afstand. Ventilator er bij aan en de buurman staat aan jou deur te kloppen of die vreselijk frisse geur uit kan!
beatje schreef:_San87_ schreef:
Dat kan je niet maken om iemand te verplichten zijn deuren gesloten te houden. Ik zou zo'n geurdamper aanzetten met een fris citroen/muntgeurtje houd de muggen ook op afstand. Ventilator er bij aan en de buurman staat aan jou deur te kloppen of die vreselijk frisse geur uit kan!
beatje schreef:De buurman veroorzaakt geen overlast, te vind het overlast. De mens rookt in zijn eigen huis, Ts vind dat stinken, snap ik,ik vind dat ook een vieze lucht. Maar die man is die lucht gewend en vind dat waarschijnlijk niet stinken. Dan kan je niet zeggen buurman houd je deur dicht ik vind je huisgeur niet lekker. Net dat als je iemand niet verbieden kan bloemkool te koken wat zo stinkt, daar ga ik van over mijn nek.
Magrathea schreef:beatje schreef:De buurman veroorzaakt geen overlast, te vind het overlast. De mens rookt in zijn eigen huis, Ts vind dat stinken, snap ik,ik vind dat ook een vieze lucht. Maar die man is die lucht gewend en vind dat waarschijnlijk niet stinken. Dan kan je niet zeggen buurman houd je deur dicht ik vind je huisgeur niet lekker. Net dat als je iemand niet verbieden kan bloemkool te koken wat zo stinkt, daar ga ik van over mijn nek.
Nou als mijn bovenbuur zijn leiding stuk is vind hij dat waarschijnlijk ook geen overlast maar ik wel hoor
beatje schreef:De buurman veroorzaakt geen overlast, te vind het overlast. De mens rookt in zijn eigen huis, Ts vind dat stinken, snap ik,ik vind dat ook een vieze lucht. Maar die man is die lucht gewend en vind dat waarschijnlijk niet stinken. Dan kan je niet zeggen buurman houd je deur dicht ik vind je huisgeur niet lekker. Net dat als je iemand niet verbieden kan bloemkool te koken wat zo stinkt, daar ga ik van over mijn nek.