Royaltjuh schreef:Ik reis een uur, 60km enkele reis. Met de auto zonder files...
Ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt, al zou ik natuurlijk graag binnen een half uur thuis zijn. Lijkt me heerlijk om die tijd anders te besteden.
Halve dagen werken zijn voor mij op deze manier wel onvoordelig, 2uur reizen voor 4u werken.
Daarom werk ik 4x9 (36 uur), dan heb ik een dag vrij en lange dagen zijn het toch wel.
Ik heb vorig jaar een half jaar lang een project gehad in Heerenveen, moest 3 dagen per week daar zijn zijn. Enkele reis: 2.5 uur! Vanwege mn paard kon ik daar niet overnachten dus mocht ik fijn op en neer.
Dit kwam vaak neer op 5:30 weg rijden, 8:00 binnen tot 17:30 werken en dan 20:00 thuis om snel te eten en daarna naar stal. Toen het project klaar was, ben ik een maand naar Aruba geweest om bij te komen, was zooo gesloopt!!!!! Doe ik niet meer!!
Nu zit in utrecht, dat is ongeveer een uur met de auto. Heb wel projecten elders in het land (Den Helder, Breda, Soesterberg en Lettele) maar daar hoef ik gelukkig niet dagelijks heen.
Vaak doe ik 2 dagen voor de spits weg (rond 6 uur) en 1 dag na de spits. De laatste dag werk ik thuis of op een flexplek in Den Haag waar ik woon. Ofwel, dit is prima te doen!