In januari zijn mijn vriend en ik verloofd en we hopen 23 september te gaan trouwen. Afgelopen vrijdag was het zo ver, we kregen de sleutel van ons droomhuisje aan de dijk

Waarvan wij dachten dat we het met een likje verf wel zouden redden. We wilden er niet te veel aan doen. Totdat we de kriebels kregen toen we eindelijk de sleutel op zak hadden...

Het lijkt me leuk om hier updates te plaatsen en met jullie te delen wat we ervan gaan maken. Volgen jullie mee?
Dit is het huis.

We beginnen klein, de woonkamer voor:

En nu. De vloer op de begane grond willen we proberen te behouden.

De keuken

De eetkamer voor

En nu. De wand waarin de schuifdeur zat hebben we eruit gehaald en alle kastjes om de radiatoren heen zijn gesloopt.

En de bovenverdieping, zoals hij was.

En nu. Alle wandjes zijn eruit gesloopt. De vloer loopt schuin af, door de druk van de dijk. Deze gaat er ook helemaal uit en zal worden opgehoogd. De deuren van de schuifkast blijven nu niet open staan, maar gaan vanzelf dicht omdat het zo schuin af loopt.

John is meteen begonnen aan een nieuw tussenwandje.

Maandag komt de container en kunnen we al het afval opruimen en de laatste kleine dingetjes slopen. En dan kunnen we meteen beginnen met opbouwen. Volgen jullie mee?