Toen ik in het huis kwam was alles afgesloten omdat de vorige bewoner schulden open had staan, heb ik uiteraard niks mee te maken. Ik heb een contract bij oxxio begonnen en ik kreeg als eerst een schatting wat mijn woning per maand zou kosten... 450 EURO! per MAAND! zijn ze nou helemaal gestoord... Ik heb de eerste maand dat bedrag betaald met de gedachte dat ik toch terug krijg wat ik teveel betaal, daarna is het door oxxio aangepast naar 120 euro per maand voor gas en electra.
Ik stook mijn woning gemiddeld rond de 19 graden, ben geen koukleum. Ik heb vaak mijn computer aanstaan en geen wasmachine (kleding en vaat). Verder douche ik max 1 x per dag en kijk ik wel wat tv maar vooral op Ipad en laptop.
Daarbij ben ik van 15 dec tot 9 jan in Amerika geweest wat inhoud dat er helemaal NIKS werd gebruikt in mijn huis gedurende die tijd.
Ik dacht dus dat die jaarafrekening wel goed zat en dat ik wss zelfs geld terug zou krijgen.... mooi niet dus...
ik moet ruim 1800 euro toe betalen!!!! Hoe the HECK is dat mogelijk? IK ben echt serieus ontzettend woest, hoe kan zo iets mogelijk zijn? zijn er mensen die mij hierbij een beetje kunnen helpen? Ik ben echt in shock nu en heb gewoon geen idee hoe dit mogelijk is. Is mijn eerste jaar op mijzelf en had dus geen idee wat ik kon verwachten maar dit ABSOLUUT niet. Ik heb geen wietplantage hier ofzo?
ja dan kan die idiote bijbetaling wel kloppen. Jemig dat is het 4 dubbele van wat wij betalen met 2 personen een hoekhuis. Wij zitten rond de 3000 kwh per jaar, en dat neemt langzaam af omdat we steeds meer manieren verzinnen om zuiniger te zijn.