Ik zat leuk allemaal berichtjes te lezen van mensen die zich voorstellen en ook leuk te reageren. Maar zelf heb ik me nooit voorgesteld. Komt ie dan
Ik ben Joyce (ecyoj) en ben 22 jaar. Woon samen in Anna Paulowna. Mijn paard staat in Oudesluis. (mijn vroegere woonplaats) Zij heet Amber en is een Hannoveraan van 17 jaar oud. Afstamming helaas onbekend. Heb haar nu bijna anderhalf jaar daarvoor een jaar geleased en daarvoor gewoon bereden met nog twee andere meiden die les op haar hadden. Rij nog maar een jaar of 6 weet dus niet overal t fijne van. Maar heb er reuze lol in en dan vind ik ook belangrijk.
hahahahahaaa..! wat een leuk voorsteltiephokje al niet teweeg kan brengen zeg...
nou, omdat jij hier veeeeel eerder was dan ik, heet ik jouw met terugwerkende kracht welkom..!
hop en hé, kan ik je gelijk gewoon "joyce" gaan noemen, anders wordt het heel erg ingewikkeld hoor..! ( dit kunnen we maar beter gelijk geregeld hebben, anders gaat flantje je hier mee plagen... )
gaat joe maar lekker verder met tieperdetiepen, enne... mag ik misschien een paar puntjes van jou lenen, ik wil naar de huiskamer maar heb pas 1 of 2 ( ben de tel kwijt... ) beriggies...