Ik zal me even netjes voorstellen hier.
Mijn naam is Ilse, ik ben 34 jaar

Ik heb samen met mijn man een winkel Granny's Wereldberoemde Appeltaarten Vlaardingen.
Vanaf mijn 8ste jaar tot 22 jaar heb ik altijd paard gereden, eigen pony's gehad en dressuur gedaan.
Na een ongeluk ben ik gestopt. Maar paarden bleven trekken en om over mijn angst heen te komen
hebben we een Amerikaans mini paard genomen die aan huis staat.
Hem hebben we nu alweer 5 jaar en met hem doe ik vrijheidsdressuur, wandelen en mijn man zet hem naast de fiets.
Sinds anderhalf jaar ben ik weer begonnen met rijden op de pony van mijn zus en daarmee was mijn angst een stk minder.
Maar dressuur vond ik niet meer echt leuk en ik ben de westernkant opgegaan. Na een paar lessen wilde ik graag een eigen paard. Het rijden op een vreemd paard een half uurtje in de week was niet mijn ding.
Na een tijdje gezocht te hebben, was er daar een leuke grote schimmel bij Wendy van Osch. Geschikt voor mij (de wat angstige ruiter) pleasure en trail gereden wat ik graag wilde.
Ik had al een paar paarden gereden wat het steeds niet echt was, de klik was er niet.
Maar na een paar rondjes op Eagle was de klik er behoorlijk.
Na de keuring is Wendy hem komen brengen en nu zijn we alweer 3 maanden bezig samen.
Het gaat steeds beter en Eagle is echt een rustig paard wat vaak mij laat zien hoe het moet haha.
Alleen buiten schrikt hij nog wel eens van de boskabouters. Maar daar werken we aan.
Ook ben ik sinds kort begonnen met het grondwerk van de Klassieke dressuur om het wat soepeler te krijgen.
Ik zal dus voornamelijk te vinden zijn op het westernforum en ik hoop daar veel tips op te kunnen doen.
Ook wil ik clinics met hem gaan doen in de buurt van Zuid Holland.
O'ja verder hebben we nog 8 honden en 3 katten