even voorstellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

heck

even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 08:55

hallo ik ben maarten van heck
en heb sinds een maand weer alles om aangespannen te rijden en het leek me wel leuk om hier zo af en toe mee te praten
we hebben sinds een maand sjoerd een welsh sectie a ruin en we hebben zondag een 4 jarig ruintje erbij gekocht die was nog helemaal groen hij liep nog maar net aan het halster mee maar hij leert vlug en hij heeft gisteren voor het eerst voor de kar gelopen
ik ben er wel een week lang 2 a 3 x per dag mee bezig geweest ik zal even kijken of ik wat foto's kan plaatsen uhm ik denk dat ik mijn vrouw even moet vragen haha foto's volgen[img=http://img402.imageshack.us/img402/3019/paarden009pd2.jpg]

Bluebontje

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 09:27

Hoi,
Welkom hier!
We hopen vele foto's te zien van je aanspanning.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:11

Welkom hier. We kunnen wel iets meer manlijkheid gebruiken tussen dit bijna allemaal vrouwlijk geweld. Haha!
Maar je hebt het snel voor elkaar gekregen dat je de pony in een week voor de kar hebt.

Om foto's te plaatsen zet je de link tussen de tags; [img]LINK[/img]
Afbeelding

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:04

Hallo Maarten, welkom op Bokt.
Ik verplaats je topic even naar Wie Wat Waar, daar horen de voorsteltopics namelijk.
Verder als je foto's gaat plaatsen kun je deze plaatsen op de fotofora, voor aangespannen rijden is dat AR-ITP
Veel plezier op Bokt!