hoihoi
ik zal me es even voorstellen en wat over mezelf vertellen:
ik ben 26 en een v-tje lol
ik ben begonnen met paardrijden op mn 21e. ze hadden in t begin zoiets van dat wordt niks haha.
alles toch nog goed gekomen en een jaar later mn eigen paard gekocht. een 3 jarige ruin echt een schatje.
helaas werd deze binnen het jaar erg ziek, leek eerst op eiwitbultjes, maar werd van kwaad tot erger en bleek een ziekte ban binnenuit. hij stootte zijn eigen huis af. echt heel erg zielig en 3 maand van alles geprobeerd, spuiten medicijnen, infuzen, temperaturen, niet lopen wel lopen echt je trekt alles uit de kast om dat mannetje weer op de been te krijgen....helaas mocht het niet baten.
ik heb hem in moeten laten slapen toen hij nog geen 4 jaar was, net voor kerst nu 2,5 jaar geleden.
ben wel weer gaan rijden, maar niets is zo mooi en leuk en lief als je eigen he:)
ben wel steeds op zoek geweest naar een nieuw paard, maar steeds was er iets mee, of niet mn type karakter etc etc. je kent het wel.
heb nu nog steeds geen nieuw paard gekocht maar ga morgen bij mensen langs die een paard hebben die ik misschien zou mogen rijden. lekker dicht in de buurt en weer lekker groen beestje. ben benieuwd hihi.
ik heb niet echt een voorkeur met rijden, ik heb gewoon gedressuurd, maar ook westerngereden.
nou vraag maar raak zou ik zeggen haha, had al een paar bekenden gespot hihi wat is de paardenwereld eigenlijk ook maar klein lol