Even voorstellen dan maar.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anne.

Even voorstellen dan maar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 20:09

Hoihoi,

Ik ben Brennivin, ja, Brandewijn in het IJslands. Niet dat ik zo'n vreselijke alcoholist ben hoor, helemaal niet.
Ik vond het gewoon een leuke naam. Ik ga door het leven met de naam Anne.

Ik ben 16 jaar oud, over een paar daagjes 17. Ik woon in Zoetermeer. 1 september begin ik met mijn nieuwe studie, Museologie. Daar liggen mijn interesses (buiten de paarden dan) ook. Ik denk dat je dan van Mythologie, Geschiedenis en Kunst uit kan gaan Knipoog
Naast Museologie ik Fotografie ook een passie. De combinatie van paarden en fotografie heb ik echter nog niet geprobeerd. Als je je paardje een keer door mij wil laten fotograferen, geef dan even een gil. Ik zal 't geheel vrijblijvend doen! (Mits het niet te ver weg is Knipoog)

Mijn relatie tot paarden en paardrijden ja.. Ik heb van mijn zevende tot mijn elfde gereden op een manege (Toen de Molenkamp, nu HCN). Daarna ben ik nog een poosje verder gegaan met een verzorgshetje, waar later nog een pony bij kwam. Helaas werden deze 2 paardjes verkocht door de eigenaren. Ik heb eigenlijk daarna altijd nog wel willen rijden en verzorgen, helaas had ik daar niet meer heel veel tijd (en geld voor).
Dit jaar heb ik examen gedaan, dus had ik een lange vakantie. Toen ben ik maar eens opzoek gegaan naar een verzorgpaardje. Wat rond gekeken.. toen kwam ik uit bij een draver bij mij in de buurt. Een prachtbeestje, eerlijk waar. Zo'n lief, gezellig, grappig maar toch ontdeugend paardje had ik nog nooit ontmoet. Helaas kon ik het niet goed vinden met de eigenaresse, en ben ik er niet verder mee gegaan.
Ik ben ook zo af en toe met m'n nichtje (lotteend hier) meegegaan naar haar pony. Een paar keertjes gereden..
Het oppakken na 4 jaar is toch wel lastig!

Als mijn studie weer begonnen is, ga ik eens kijken of het qua tijd mogelijk is weer te beginnen met lessen! Als een van jullie me daarmee wil helpen, zal ik dat erg tof vinden!

Ik hoop niet dat mn verhaal te lang was! hehe

dennisje

Re: Even voorstellen dan maar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 20:10

welkom op bokt en veel plezier hier

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 20:12

welkom hier en hoop dat je veel lol hebt maar dat zal wel lukken Knipoog aangezien bokt echt verslavend is Haha!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 12:23

Welkom op Bokt en veel lees en schrijfplezier!!

tuk70

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:52

welkom op bokt.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 23:34

Dank jullie!!!