Zo, nu ga ik me even voorstellen. Het is erg veel (!), ik vind het stiekem erg leuk om over mezelf te praten.

Oke, ik ben dus Marlien en ik ben geboren in 1991. Ik woon in Alkmaar, na deze vakantie ga ik naar de zesde klas van het gymnasium (de laatste klas al, spannend

En zoals je ziet hou ik erg van smilies.

Tsja, ik heb nog niks over de paardjes verteld, terwijl dit forum daar toch zo'm beetje over gaat. Oops!
Toen ik 8 was wilde mijn zusje erg graag op paardrijles. Ik vond het eigenlijk maar tuttig toen, maar ik ging ook mee lessen op manege Poelenburgh in Schoorl. Na een half jaartje is mijn zusje ermee gestopt, maar ik dus niet. Jarenlang bleef ik wekelijks (en later twee keer in de week) bij de manege rijden, in de zomer op ponykamp etc. Ik kom absoluut niet uit een paardenfamilie (iedereen zeilt bij mij

Make (my day) is een New-Forest merrie van 6 jaar oud, vader is Justice HR. Ik wil binnenkort wedstrijden met haar gaan rijden. Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar dressuur van B (en L?) niveau met haar gereden, maar ik wil eigenlijk af en toe met haar gaan springen. Vroeger kon dat niet want toen stond ze op een boerderij waar ze eigenlijk geen bak hadden, maar nu staan we al weer een tijdje ergens anders (met maar 4 andere paardjes) waar dat wel kan. Er zijn hier op het forum wel mensen die haar kennen geloof ik want toen ik Justice ging googelen kwam ik Make zomaar tegen op bokt! Nog even geen foto's (die foto's die al op bokt stonden deden het niet meer), daar zal vast wel een fotoforum voor zijn en eerst even aan de eigenaar vragen.
Zo, dat was het wel weer. Oja, ik heb ook nog wat andere hobbies (echt waar!

En als je dit nog steeds zit te lezen vind ik dat echt heel aardig van je

Groetjes, Marlien