Eerste post: Ik stel me voor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marlien1991

Eerste post: Ik stel me voor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 23:47

Hoi, dankjewel dat je even in mn topicje komt kijken!
Zo, nu ga ik me even voorstellen. Het is erg veel (!), ik vind het stiekem erg leuk om over mezelf te praten. Clown Ik kan je natuurlijk niet verplichten om het te lezen ofzo, als je het saai vindt mag je alles lekker overslaan. Maar als ik het hier doe spam ik de andere topics niet zo Vork
Oke, ik ben dus Marlien en ik ben geboren in 1991. Ik woon in Alkmaar, na deze vakantie ga ik naar de zesde klas van het gymnasium (de laatste klas al, spannend Nerd). Na mijn examen wil ik diergeneeskunde gaan studeren, maar het is een beetje moeilijk om toegelaten te worden als je niet extreem hoge cijfers hebt (niet dat ik alleen maar onvoldoendes haal, maar toch ) dus misschien wordt het wel iets anders.Ja
En zoals je ziet hou ik erg van smilies. Bloos Ik hoop dat er geen regel is van 'niet meer dan 5 smilies per post ofzo'. Als dat zo is, zeg het maar en ik zal mijn best doen me in te houden. Schijnheilig
Tsja, ik heb nog niks over de paardjes verteld, terwijl dit forum daar toch zo'm beetje over gaat. Oops!
Toen ik 8 was wilde mijn zusje erg graag op paardrijles. Ik vond het eigenlijk maar tuttig toen, maar ik ging ook mee lessen op manege Poelenburgh in Schoorl. Na een half jaartje is mijn zusje ermee gestopt, maar ik dus niet. Jarenlang bleef ik wekelijks (en later twee keer in de week) bij de manege rijden, in de zomer op ponykamp etc. Ik kom absoluut niet uit een paardenfamilie (iedereen zeilt bij mij Slapen) en we zijn ook niet rijk ofzo dus ik kreeg geen eigen pony ofzoiets. Tot ik vorige zomer een verzorgpony vond. Haha!
Make (my day) is een New-Forest merrie van 6 jaar oud, vader is Justice HR. Ik wil binnenkort wedstrijden met haar gaan rijden. Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar dressuur van B (en L?) niveau met haar gereden, maar ik wil eigenlijk af en toe met haar gaan springen. Vroeger kon dat niet want toen stond ze op een boerderij waar ze eigenlijk geen bak hadden, maar nu staan we al weer een tijdje ergens anders (met maar 4 andere paardjes) waar dat wel kan. Er zijn hier op het forum wel mensen die haar kennen geloof ik want toen ik Justice ging googelen kwam ik Make zomaar tegen op bokt! Nog even geen foto's (die foto's die al op bokt stonden deden het niet meer), daar zal vast wel een fotoforum voor zijn en eerst even aan de eigenaar vragen.
Zo, dat was het wel weer. Oja, ik heb ook nog wat andere hobbies (echt waar! Pling), dat zijn lezen (ik hou vooral van science-fiction en fantasy boeken), anime (=japanse tekenfilms, maar niet alleen voor kinderen, er zijn ook series met volwassenen of tieners als doelgroep) kijken, manga lezen (=zelfde als manga, maar dan stripboeken ipv tekenfilms), gamen (ik ben een echte nerd Clown ), en ik wil ook heel graag op stijldansen, ik hoop dat het er dit jaar van komt. Zo, dat moest ik even opnoemen voor als er iemand is met common interests.
En als je dit nog steeds zit te lezen vind ik dat echt heel aardig van je Haha!
Groetjes, Marlien

Marlien1991

Re: Eerste post: Ik stel me voor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 19:12

Ik kan het Edit knopje niet vinden. Bloos
Dan maar zo.

Foto's staan op mijn profiel

Lekker warm welkom hiero. Knipoog

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:15

Haha lekker lang verhaal Lachen
Maar das gewoon leuk, welkom hier ! Haha!

Al gemerkt dat 't verslavend is ?

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:16

haha nou welkom hoor !! Leuk verhaal Haha!

edit ; maarre ik zie geen foto's in je profiel of ben ik te snel ?
Laatst bijgewerkt door xxelviraxx op 01-08-08 19:18, in het totaal 2 keer bewerkt

shavira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:17

Welkom!

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:17

Veel plezier op bokt. Het is heel leuk en verslavend Tong uitsteken

Marlien1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 20:15

Bedankt allemaal!
Ja ik merk al dat ik er langer opzit dan ik dacht. En gister was het oppeens 1 uur!
Ja sorry ik ging eten en had nog niet opgeslagen. Als het goed is staan ze er nu wel. Ze zijn wel erg groot.

DoubleD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 20:22

haaj welkom hier en veel pelzier! haha ja foto's in je profiel zijn zeker heel groot;)! maar hetlijkt mij een leuke pony;)!

DoubleD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 20:23

edit knopje zit rechts onderin als je een bericht hebt neergezet! (rechts onderin het stukje wat je hebt geschreven)

Marlien1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 20:26

Ja ik weet waar het staat, maar het staat niet bij de eerste post. Raar, het staat ook niet mijn tweede, maar wel bij mijn derde?
Dankjewel! Maar ze is dus niet mijn pony he, verzorgpony.
Ga nu even aan de slag om de foto's wat te verkleinen.
Laatst bijgewerkt door Marlien1991 op 01-08-08 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 20:27

Welkom hier! Wat een verhaal hihi. Haha!
Mooie VZpony heb je!