Hallo...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

YazhiSien

Hallo...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-08 22:58

Hallo allemaal,

ik stel mezelf even voor, Ik ben Loes 26 jaar en woon in Limburg. Ben de trotse eigenaar van een 15 jarige Elcaro ruin. Hij heet Lucky (op papier Lamber). Ik heb me aangemeld op Bokt omdat ik Lucky ga verkopen. Het is voor mij heel erg moeilijk, maar het is niet anders. Lucky staat gestald bij een pension stal...waar hij het heel erg goed heeft, alleen heb ik totaal geen tijd meer voor hem. En dat vind ik heel erg erg voor hem. Het is zo'n lekkere knuffelkont, die verdiend meer. Maar goed, kan hem nu helemaal gaan beschrijven maar daar is dit topic niet voor. Ik snuffel hier nog wat rond voordat ik een definitieve advertentie plaats hier, vind het erg moeilijk om het zo te doen, ben altijd een beetje sceptisch geweest over verkopen via internet. MAar zoals ik hier al zie, staat het hier bol van paardenliefhebbers en dat geeft me een goed gevoel. Mocht je na het lezen toch meer willen weten...just ask...

Groetjes Loes

kehdra

Re: Hallo...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 23:01

Hey Loes!

jammer dat je je paard moet verkopen zeg! Maar ik denk dat je hier wel een leuke nieuwe baas kan vinden hoor!

Have fun op Bokt!

kazan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 23:03

Welkom op Bokt.nl...
Veel bok plezier gewenst..en PAS OP!!
HEt is verslavend

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 11:27

Welkom!

Jammer dat je je paard moet verkopen, maar wellicht dat je hier op Bokt een goede eigenaar kan vinden. Ja

Ik heb mij ook aangemeld om mijn pony te verkopen en na ruim 2 jaar ben ik hier nog steeds en het is heel verslavend. Veel plezier! Haha!

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 18:45

dankjewel voor jullie berichtjes!!!! lees me suf hier hahaah! ga een dezer dagen de advertentie plaatsen. Vind het nog steeds erg moeilijk.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 18:48

Welkom, jammer dat je hem moet verkope en ik hoop oprecht dat je een goed baasje voor hem vind die alle tijd en liefde geeft.

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:04

Welkom hier Lachen

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:07

Welkom Lachen!
Is het geen optie om en verzorgster voor je paardje te zoeken dan Knipoog?

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 20:51

Love_Romeo schreef:
Welkom Lachen!
Is het geen optie om en verzorgster voor je paardje te zoeken dan Knipoog?
die heb ik, en die is knettergek met hem, maar ook zij heeft te weinig tijd. En alweer een nieuwe voor hem? hij verdiend meer dan dat. Is een super braaf paard maar heeft het nodige mee gemaakt, dus ik vertrouw niet veel mensen met hem. Vandaar dat ik het zo moeilijk vind om hem weg te doen en een geschikt (in mij ogen dan) baasje voor hem te vinden. Bij hem geldt: geduld is een schone zaak...