Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laura1987 schreef:Je moet je foto's uploaden op bijv http://www.photobucket.com dan krijg je een link en die zet je tussen [img] en [/img] dus
[img]link[/img] aan elkaar vast.
Veel succes!
tyara1 schreef:en die afbeelding van die tijger die ik hier zie bij je profiel, hoe doe je dat dan? heb al iets geprobeerd, maar de afbeelding was steeds te groot, heb ik toen verkleind, was ie nog te groot....
Pistasche schreef:Je kan gewoon het uploaden en dan die link bij externe avatr of die andere doen van URL van het plaatje.
Hoeft die niet eens klein te zijn, dat gaat bij mij altijd vanzelf
laura1987 schreef:Pistasche schreef:Je kan gewoon het uploaden en dan die link bij externe avatr of die andere doen van URL van het plaatje.
Hoeft die niet eens klein te zijn, dat gaat bij mij altijd vanzelf
Bij mij ging het niet vanzelf hoor, hij bleef zeggen dat de afbeelding te groot was.
laura1987 schreef:Misschien dat je 1 van de mods een pb kan sturen. Zij zullen het wel weten denk ik
tyara1 schreef:laura1987 schreef:Misschien dat je 1 van de mods een pb kan sturen. Zij zullen het wel weten denk ik
gedaan, goed idee van je....
tamaramt schreef:nee,ik ben de ts
ik heb straks een pm gekregen van een bokker en heb haar advies opgevolgd maar het is nog niet helemaal goed gegaan volgens mij
in mijn profile staan nu 3 links die dus ook niet eens werken en de fotos worden niet weergegeven
.......... frustrerend!!!
laura1987 schreef:tamaramt schreef:nee,ik ben de ts
ik heb straks een pm gekregen van een bokker en heb haar advies opgevolgd maar het is nog niet helemaal goed gegaan volgens mij
in mijn profile staan nu 3 links die dus ook niet eens werken en de fotos worden niet weergegeven
.......... frustrerend!!!
je moet er ook [img] voorzetten en niet img]
dus nog een [ voor je link plaatsen en dan doen ze het waarschijnlijk.
laura1987 schreef:Ze doen het nu wel hoor! Mooi paard trouwens!
laura1987 schreef:het is echt heel makkelijk hoor meid
Gewoon de normale link kopieren van photobucket en daar [img] voor zetten en [/img] achter, dan doen ze het. Probeer maar
laura1987 schreef:Omdat ik liever een beetje prive blijf zeg maar
trustHim schreef:in paint kan je hem heel klein maken, volgens mij kan je daar bij bewerken ook precies het max aangegegeven pix invullen dat voor een ava kan