Hallo uit Bad Zwischenahn, Duitsland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anna1966

Hallo uit Bad Zwischenahn, Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 19:32

Hallo lieve bokt.nl mensen,

ik ben heel erg blij, dit forum voor en over paarden gevonden te hebben. Ik lees de laatste tijd graag bij jullie en omdat ik waarscheinlijk in de volgende tijd nog een paar vragen zal moeten stellen, heb ik mij dan maar aangemeld.

Kort over mij:
Ik ben 41 jaar en heb een man en twee kinderen. Ik woon sinds 1984 in Duitsland en vindt het dus soms een beetje moeilijk, nog Nederlands te schrijven en spreken. Het is toch al meer als de helft van mijn leven, dat ik hier ben. En in Nederland woont alleen nog maar mijn broertje, de rest van de familie is al overleden. Verder heb ik ook nog een vriendin van vroeger, met wie ik wel schrijf. Met het Nederlands lezen heb ik (bijna) geen probleem, ik doe soms ook wel vertalingen NL-Duits. Dan blijf ik een beetje in oefening.

Tja, en het belangrijkste hier op het forum: PAARD: Nee, ik heb nog geen paard, jammer genoeg niet. Mijn zoon (7) en mijn dochter (9) hebben paardrijles en ik heb de laatste keer voor vier jaar geleden op een paarderug gezeten. Maar ik kom er toch niet weer vanaf, ik wens mij dus heel graag zelf een paard en daarom lees ik nu al zoveel ik kan.
Wij wonen hier in een hele mooie omgeving, waar tamelijk wat aan maneges zijn, dus dat is geen probleem. Het is maandelijks wel tamelijk duur. Ik geloof in NL is het iets goedkoper. Voor een beetje mooie stal, met buitenbak, binnenbak en met alles erop en eraan ben je zo'n 250,00 Euro kwijt.
Dus, ik werk eraan en het zal de volgende twee jaar wel lukken geloof ik.
En intussen leer ik hier veel en lees en lees en lees.

alvast bedankt voor jullie hulp en knijp even een oogje dicht, als ik gekke dingen schrijf.

groetjes,

Anna

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Hallo uit Bad Zwischenahn, Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:34

Hallo, en welkom op het forum! Doei!

Wat leuk dat jullie in Duitsland wonen! Het is daar volgens mij echt supermooi Lovers
Het geeft niet dat je geen eigen paard hebt op dit moment. Heel veel mensen hier hebben dat niet hoor!

Veel plezier, en pas op want het is heel verslavend! Haha!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:35

Heej,
Welkom op Bokt! Vind dat je heel netjes nederlands schrijft hoor Haha!
Veel plezier!
Groetjes, mij

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 18:28

Wat leuk zeg, een duitser op Bokt! Veel plezier hier of: Viel spass!