Ik snap er niks van!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anniiekk

Ik snap er niks van!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 20:51

Hallo iedereen! Schijnheilig
Heel vaak als ik een topic wil maken, dan komt er te staan; "Je kan geen berichten plaatsen in dit forum, wellicht omdat je nog geen 25 nuttige berichten hebt geplaatst in de paardgerelateerde forums."
Wat wordt hier precies mee bedoelt? Ik snap er namelijk niks van! Als ik dan op die link klik die er onder staat, komt er wel een verhaaltje met uitleg, maar in welke forums zou je dan 25 berichten moeten hebben geplaatst? (Daar staat weer een link, als je daar op klikt kun je zien hoeveel berichten je dan hebt geplaatst in "paardgerelateerde forums" en dan staat er dan ik er nog 20 moet, dus heb ik er 5 geplaatst).
Kan iemand mij dit uitleggen? Bedankt!
Groetjes! Doei!

viv77

Re: Ik snap er niks van!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 21:17

vooral bij informatief kun je in vel topics posten, dat zijn dan die nuttige berichten..
genoeg uitzoek daar gelukkig..
eerst naar home en dan informatief aanklikken, en kies maar uit!
succes ermee.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 21:20

ik tem even. dit hoort hier niet.

het gaat er om dat je nuttige berichten plaatst op dit forum. zo voorkomen ze geloof ik dat iedereen gelijk al dingen te koop aan kan bieden. maar dat weet ik niet zeker.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 00:14

Bokt is een forum voor iedereen die iets met paarden heeft. Om te voorkomen dat mensen alleen op Bokt komen voor het niet-paardengedeelte, omdat ze niks met paarden hebben, is er de regel dat je eerst 25 berichten op het informatieve gedeelte (INF) moet hebben geplaatst voor je op de rest van Bokt kan reageren.

Dan kan hier gelijk een slotje.