Hallo!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miek23

Hallo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 00:12

Dag allemaal,

Mijn naam is Marieke en als kind heb ik altijd paard gereden, vanaf mijn 6de jaar, mijn ouders brachten mij en mijn zus al die jaren trouw naar de manege en weer terug Cool . Rond mijn 12e jaar ben ik (en mijn zus ook) gestopt. En nu sinds kort zijn we allebei weer begonnen met lessen Haha! inmiddels ben ik 23 en het was een behoorlijk tijdje geleden, zeker zo'n 6 jaar, dat ik op een paard had gezeten, maar gelukkig lukte het nog wel aardig. Het is zeker weer even wennen en ik moet best veel weer opnieuw leren, maar de basis was er gelukkig nog Haha! Ik zit me nu serieus af te vragen waarom ik ooit gestopt ben, want ik vind het echt weer megaleuk! De kriebels hebben er altijd nog gezeten, maar het kwam er toch niet van. Ik had het te druk met andere dingen Tong uitsteken Uiteindelijk hebben we toch de stap weer gezet! Ik kijk iedere keer weer ontzettend uit naar de les. Ik wil het weer helemaal oppakken en me er echt weer in verdiepen. Ook in de verzorging en alles eromheen, want dat was ik dus ook best wel kwijt. Wie weet wat er nog gaat komen, voorlopig ga ik mij eerst weer helemaal richten op alle vaardigheden, kennis en verzorging en daarna kijk ik wel weer verder. Ik hoop op dit forum veel te leren Cool

Groetjes Marieke

Dewii

Re: Hallo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:40

Van harte welkom op Bokt Ja