Ook nieuw

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

arabahnarak

Ook nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 00:28

Hallo ik ben nieuw hier. Ik heb spijtig genoeg geen paard en ken ook niets van paarden, maar heb als kind wel leren rijden. Nu ben ik al ongeveer in de helft van mijn leven en zou ik opnieuw willen leren rijden. Maar eerst kom ik hier om overal te lezen en bij te leren. Spijtig genoeg zal ik dus nooit aan 25 nuttige commentaren komen, omdat ik nog helemaal niets nuttigs te vertellen heb. Hoelang duurt het dan eer ik overal kan schrijven?

arabahnarak

Re: Ook nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 00:31

Oh ja, ik heb bijv. een heel nuttig bericht voor de persoon die vraagt of iemand raad heeft, hoe de deuren van haar auto weer open kunnen. Maar ik kan er niet in posten en kan de raad dus niet doorgeven. Of tellen pb's ook als nuttige berichten? Knipoog

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 10:17

ROFL
Welkom! Hoe kom je aan de naam? arabahnarak? Knipoog ik ken wel een Arabah Barak trouwens Knipoog

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 10:37

Welkom een veel plezier.
Wat betreft de auto, of anwb bellen. Of met een dunne ijzere strip met een inkeping of gat erin dan langs het raam daar waar een pinnetje zit wan de deur om bijv van binnen af te sluiten. sommige autos krijg je met een platte schroevedraaier open, schroeven draaieer in het slot en even met de hamer erop tikken tot je klik hoort dan draaien. Ligt er ook aan bij nieuwere autos gaat dit niet.

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 13:25

welkom, nou veel lezen in het begin, dan kan je de 25 nuttige postings zo maken.
Enne betreft die auto, nee een PB geldt niet als een nuttige post, maar de desbetreffende persoon zal de PB wel op pris stellen, als je de gouden oplossing hebt gevonden :p

_Shaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:59

welkom!! nou ik zie dat je nu al 13 berichten hebt! dus dan red je 25 tog ook wel?? Knipoog kijk anderss bij eten voor paarden? of weet je daar ook niks van?