Neej, ik snap het ook niet helemaal.. Als je een deken nodig hebt, moet je er een gaan kopen.. of kijken op de bokt advertenties, staan een heleboel leuke tussen..
ja srry ik heb het dus toch juist ik wist niet hoe je zo iest kon laatsen en dat vroeg maar nu weet ik het en kan ik de vraag tegoei stellen
ik heb een shetland pony en die staat soms op een weitje waar voorloopig nog geen stal staat daarom zoek ik een deken om hem tegen de regen enzo te beschermen welk de ken kan ik hier het beste voor gebruiken en waar kan ik dat vinden want je vindt niet zo gemakkelijk shetland dekens
Zou voor een shetlander helemaal geen gevoerde deken kopen alleen een ongevoerde regendeken heb je wel genoeg aan. Op google kan je zo ruitersportzaken intypen zijn genoeg shetdekens te krijgen en te bestellen. Succes ermee.
ze vraagt waar ze een deken kan kopen en niet waarom ze een eigen pony heeft toch? misschien heeft ze die pony nog niet zo lang en/of kwam ze nooit in ruitersportzaken. maar om op je vraag terug te komen: ga eens kijken bij een ruitersportzaak in de buurt of kijk idd op internet.