'ponypark' slagharen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bokkertjee

'ponypark' slagharen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 16:49

hey bokkers,
het leek ons leuk om een weekendje naar slagharen toe te gaan (in een huisje)
vroeger kon je ook altijd pony's bij het huisje huren
weet iemand als dit nog steeds zo is?

xx

_karin_

Re: 'ponypark' slagharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:50

Collendoorn heet het, daar is een heel topic over in de Huiskamer. Misschien even de zoekfunctie gebruiken? Lachen

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:50

volgens mij wel. je ziet dat nog wel in de folders staan. maar kan zijn dat ik het mis heb

bokkertjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 17:17

en wie is er wel eens geweest? en had een pony gehuurt

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 17:33

wij met ons gezinnetje zijn er een paar jaar geleden geweest en hadden inderdaad ook een pony bij het huisje gehuurd. Die kan je dan smorgens ophalen en dan hele dag bij je houden. Ik geloof tot een uur of 5 dan moeten ze weer terug. Het is een park met alleen zandpaden. Wel grappig en je ziet dan overal ponies rond hopsen. Soms wel zielige ponies die alleen maar afgekrost worden.
Maar over het algemeen is het erg leuk. Er worden ook evenementjes met de ponies gehouden en lesjes gegeven.
Het allemaal shetjes in verschillende soorten en maten....

http://www.ponyparkcity.nl/nl/video.php dit filmpje zegt wel genoeg denk ik Knipoog

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 19:00

_velences_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 19:05

ik ben er nog nooit geweest
maar ik wil wel een keertje gaan...

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 19:05

Zou ik dus nooooit van m'n leven heen gaan *LOL* als ik al die commerciele dingetjes zie als die show, en avondamusement...
Krijg al de kriebels als ik er alleen maar al aan denk om daar langer dan een dag te blijven. Haha!

Wel grappig dat er zoveel ponietjes rondlopen, niet grappig wat je af en toe voorbij ziet gaan. Kinderen die in de mond rukken, zweepslagen, te lange kinderen, geen caps... bah..

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 19:26

Caps zijn verplicht dus zowat alleen maar met cap, de monden worden gelukkig niet gesnoerd dus de paarden kunnen het duidelijk maken en meestal wordt er wel wat van gezegd. Het is best leuk hoor, ook de avonddingetjes. Ze zijn ook gratis, dus niet zo ontzettend commercieel.

juultju

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 19:28

Mijn vriendin vond het ook leuk Tong uitsteken

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 19:29

ik ben er wel eens geweest :d was echt leukk,, er waren toen alleen shetlanders, ik wee tniet of dat nog zo is maar ws wel superleuik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 14:43

ik kom er al nelf jaar ben nu te groot maar dan nog er is beste sfeer en leuke pony's
vroeger waren er nog fjorden enzo

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 14:46

ja klopt! Haha! Wij gingen er ook altijd heen. Maar we zijn nu aan de grote kant.. we kunnen er ngo wel inkomen zeg maar pony huren, maar denken aan de pony's is ook nog wel een kunst als je al die shetjes ziet Lachen dat zie je nog wel eens van die grote meiden die de hele dag aan het scheuren zijn.,..
maar goed..
wij gaan er nu niet meer heen dus omdat we nu te groot zijn Haha! zou wel geweldig zijn als er ook fjorden waren enzo en haffies Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 14:48

en dan heb je dike duitse meisjes op zo'n pony

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 14:56

wij waren in slagharen, waar je geen pony kan huren en toen zijn we een dag naar collendoorn geweest, toen had het geregend dus was er echt zo vies we hadden een kleine witte shet voor een dag gehuurd en ja hoor ik kreeg weer zon eigewijze Lachen mama was dr bang van papa vind ze stinken en de broertjes gaan er met takken achteraan oftwel ik had hem voor mezelf Hyper! nou die beestjes daar rennen als een gek op de stal af als ze die zien, ik had teugels van strotouw met een bit voor een shire leek het wel, dit is al wel jaren terug hoor dus ik weet niet of het veranderd is?

en ook wel grappig, ik kwam een pony met een zakdoek om tegen zonder ruiter, iets daarna de ruiter snikkent zonder pony en toen later een moeder op de fiets die aan iedereen vroeg een pony gezien te hebben was zeer grappig dat wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 14:57

ja je ziet vaak pony's naar stal rennen

melkbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 15:00

en ze heten allemaal Bobby!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 15:21

haha wt dan?

melkbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 15:29

Wij zijn er aantal jaren geleden geweest met onze dochter. Niet de grootste held. En zijn een aantal keren terug geweest voor een andere. De één beet, de tweede wou niet bij de andere pony's weg. De derde rende heel hard terug (zonder dochter). De vierde trok haar eraf... Dus uiteindelijk zegt die man: "Dit is Bobby en deze is heel lief en voor speciale meisjes."Dochter helemaal blij, pony kon natuurlijk niet meer stuk.
Volgende dag weer heen en gevraagd naar Bobby. Andere man (hele aardig man trouwens) kijkt zo rond en zegt: "Hoe zag hij eruit dan?" Blijkt 90% van de pony's Bobby te heten omdat dat gemakkelijker is.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 15:34

Mij lijkt het dus he-le-maal nix. Nog erger dan de gemiddelde manege aangezien je zo'n beestje naar je huisje meekrijgt en er dus helemaal geen toezicht op is. Wat zullen die beestjes moeten afzien bij sommige mensen…..

Of mag je alleen onder toezicht rijden en mag ie in het huisje alleen op stal staan?

(let wel, ik ben er nog nooit geweest en zal ook niet gaan, maar bovenstaande komt zo in me op ik hoor het wel als ik helemaal fout zit)

Qaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 15:36

Ik ben heeeeeel lang geleden geweest toen hadden ze ook nog fjorden en haflingers volgens mij (of kruisingen). Bij ons hadden ze alleen geen bit in. Over het algemeen ging men wel goed met de dieren om maar er was niet echt controle hopelijk is dat nu wel verbeterd.
Groetjes

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 01:30