Weer een nieuwe!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amigoo

Weer een nieuwe!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 12:23

hallo bokkers Vork

Ook ik ben nieuw hier. Alhoewel ik al een tijd geregristreerd stond, heb ik nooit wat geplaatst of geschreven Bloos .
Komt nu verandering in! Ik zal mijzelf eens voorstellen. Ik ben Miranda en ben geboren op 23-06'1989, wat mij dus
18 jaar maakt. Ik ben geboren in Sappemeer (Grunn Clown ), en woon hier nu nog steeds. Verder heb ik een hele lieve
vriend, waar ik nu 2,5 jaar bij ben Lovers en hoop nog veeel langer! Verder heb ik thuis een stel lieve dieren.
Een Shetland Sheepdog genaamd Mischa (12jr) dit is mijn grote schat waar ik mee ben opgegroeid. Dan hebben
we nog een Cairn Terrier genaamd Max (1jr). Voor Max hadden we ook een Cairn Terrier genaamd Misty, helaas
hebben we haar vorig jaar moeten laten inslapen vanwege een aanrijding met een vrachtwagen. Hierdoor was haar
achterkant helemaal verbrijzeld Huilen ik mis je meisje! Verder qua dieren heb ik thuis ook nog een kater genaamd Rickey (13jr).
En nog 2 hele lieve konijntjes Pluisje en Stip-Stip. Bij mij vriend is het ook een beestenboel! Hij heeft een Franse Bulldog
x Mopshond genaamd Boeda (10jr) en een Berner Sennen genaamd Asta (halfjaar). Verder heeft hij nog een poes genaamd
Misty en haar zoon genaamd Diesel, en nog 2 leuke cavia's. Zo als jullie zien wordt ik dus dagelijks omringd door
dieren, en ik vind het heerlijk! Ik heb in 2006 de opleiding VMBO Groen behaald, en ben daarna gestopt met leren
omdat ik graag wou werken. Achteraf toch wel wat spijt van gehad dus volgend schooljaar zit ik (waarschijnlijk) op
AOC Terra. Hmmm verder nog wat over mezelf? Ik heb een ziekte, de ziekte van Graves. Ze hebben dit geconstateerd
toen ik 14 jaar jong was. De ziekte van Graves is een schildklierziekte. Dit houd in dat je hormonen niet meer normaal
functioneren. Door deze ziekte ben ik heel erg ziek geweest. Na een gemist schooljaaar, 2x radio actief jodium gehad
te hebben, talloze medicijnen geprobeerd, onwijs moe geweest te zijn, verschillende gewichten berijkt te hebben en
weekelijkse bezoekingen aan het ziekenhuis heb ik nu eindelijk(!!) de goede medicatie en gaat het allemaal weer goed
met mij! Hoef niet meer naar het ziekenhuis, hoef alleen nog maar 1x in het halfjaar te bloedprikken!

Vork Paardeninfo: want dat vinden jullie waarschijnlijk het leukste om te weten, hihi. Nou, vanaf mijn zesde rijd ik al paard.
Heb leren rijden op een KWPN paard. Eerst altijd aan de longe gereden en later los geleerd. Vanaf dat moment ben ik naar
manege de Berkenhoeve gegaan. Hier heb ik 3 heerlijke jaren gehad! (en nu kom ik weer op deze manege omdat het zusje
van mijn vriend hier nu leert paardrijden Haha! ) Daarna heb ik verschillende 'verzorgpaardjes' gehad.
En nu op dit moment: rijd ik Amigo. Al 2 jaar ben ik bij deze heerlijke ruin Lovers Tis echt een schat van een paard! Hij is
een kruising, maar wat voor een kruising weet ik nie Clown .

Binnenkort verschijnen er wel een keer wat foto's van mijn mooie knul! Verder weet ik niet echt wat ik nog moet vertellen.
Heb je een vraagje of wil je verder gewoon nog wat weten over mij ? Vork PB gerust!

Groetjes, Miranda.

_Marianne

Re: Weer een nieuwe!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 12:26

Welkom! Lachen

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 12:27

Welkom op bokt!

Amigoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 12:50