Ik ben nieuw Jessica

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yessica4ever

Ik ben nieuw Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 20:38

Goedeavond paardenvrienden,

Ik wil me graag even voorstellen voor ik verder ga spitten op dit Bokt-Forum. Ik ben ooit al eens eerder lid geweest van dit Forum, maar waarom ik eigenlijk nooit meer langs ben gekomen weet ik niet. Sinds vanmorgen heb ik mezelf weer opnieuw lid gemaakt vanwege een paar redenen.

Maar nu eerst wat over mezelf. Ik ben Jessica. 27 Jaar oud en gelukkig getrouwd met mijn mannetje. Daarbij hebben wij een pracht van een dochter van 3 1/2 jaar oud. En ons hele gezinnetje is compleet met onze dieren Blunder de Goldenretriever Noe Noe onze kater Coco onze dwergpapagaai en Flopsy ons konijn. Daarbij hebben we ook nog koikarpers maar die zijn meer van mijn mannetje! Verder heb ik mijn lieve verzorgpaardje de haflinger Romy. Een super lief beessie, maar soms met wat gebruiksaanwijzingen.. maar wat wil je met een haflinger! Clown
Mede om haar kom ik hier weer eens gezellig op Bokt kijken. Gewoon om te kijken of ik iets leuks kan lezen en wat ik kan leren.
Daarbij is nog een reden dat ik opzoek ben voor een weidemaatje voor haar. Zij heeft altijd samen gestaan op het land/stal met een ander paardje. Wat sinds een aantal maanden nu weg is. Ik vind dit erg zielig en heb vanaf het begin tegen het baasje ( 13/14 jaar oud ) gezegd dat ze wel aan een vriendje moet denken voor Romy. Ze staat nu op het land met wat schaapies. Opzich staat Romy aan huis bij haar baasje, dus ze komt geen aandacht te kort. Maar op het land heeft ze geen vriendje om even lekker mee te dollen of om gek te doen.
We zijn nu een paar maanden verder en er is nog geen vriendje voor haar. Ik heb haar nu aangeboden om dat vriendje te gaan zoeken.
Dus heel voorzichtig wordt mijn droom misschien werkelijkheid. Maar ze zijn zelf ook bezig ( zeggen ze ) dus wie weet hoeft het straks niet meer. Maar ja, we wachten af. Ik gaat daarom hier eens een beetje rond kijken. Misschien kan ik hier op Bokt ook wel een geschikt stukje land vinden voor mijn toekomstige paardje.
Dus:

* ben je iemand die in de omgeving van voorburg/den haag woont. En een leuk weide/stalgenootje zoekt voor je eigen paardje... pb me!
* ben je iemand die een leuk plekje weet om een leuk klein paardje te stallen ... Pb me!
* ben je iemand die uberhaupt iets leuk weet waar ik iets kan plaatsen... Pb me!

en over paardjes daar praten we nog wel over! Eerst maar eens een geschikte plek vinden. Of dus toch misschien bij mijn lieve dikkie dik Romy!

Groetjes Jessica

Lotzilla

Re: Ik ben nieuw Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:35

Hey welkom hier op bokt.
Ik hoop dat je droom snel uitkomt!
Wat voor paard(je) zoek je dan?

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:35

Heel veel plezier op bokt. Lachen

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:36

Wat voor paardje zoek je? Lachen

Yessica4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 18:37

voorlopig een kleintje! een shetlander. of welshje! of iets waar ik verliefd op wordt.

Lotzilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:40

Ikzelf wil een ook Welshje, leuk dat meer mensen daarover denken haha! Haha!

Yessica4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 10:12

zeker leuk Pling

Lotzilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 13:59

Ik ben benieuwd wat het precies gaat worden Clown Dan wel foto's laten zien he haha Haha!

Yessica4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 20:26

natuurlijk