hey iedereen

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisaaaa

hey iedereen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 12:29

hallo iedereen ik ben hier nieuw dus ik zal me ff voorstellen. ik ben lisa ben 14 jaar en ong 1.54. k heb zelf 3 ponytjes aan hus staan en k ben er erg blij mee. t begon allemaal met ukkie en tarzan ukkie (inmiddels alweer verkocht wegens te weinig tijd) ukkie was een mini shet van ong 82 cm egt een poeperd van een hengst. hij was ook een egt deugniet met hem beleefde je iedere dag wel weer iets. wat ik van heem nooit meer zal vergete is dat hij in onze tuin met al zijn gewicht tegen de lavendel duwde waardoor hij viel egt een grappig gezicht hij wou zich schuren k lig nog steeds dubbel als k eraan denk. en dan tarzan mijn oude shetx welsh hij is een ruin van ong 1.11 we weten niet hoe oud hij is maar tog tegen de 30 aan hij is dan ook met pensieon en geniet in de wei:p dan embla een ijsje van 2.5 jaar ze is egt een sgat en gaan nu proberen haar als handpaard mee te nemen. dan mijn wels rijpony pongo hij is 11 jaar en ong 1.34 ook hij is een sgat alleenis t een egte zenuwpees wat soms wel vervelend kan zijn vooral in t begin. nu we hem al ong 1.5 jaar hebben is t niet meer zo erg. maarja nu heb k al mijn sgatjes gehad heb je nog vragen over mij of mijn pony's vraag maar raak

Ann

Re: hey iedereen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 13:35

Welkom op bokt. Lachen
Houd je er rekening mee dat het niet gewenst is om MSN of Breezer taal te gebruiken? Knipoog

Lisaaaa

Re: hey iedereen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 19:21

ok zal er voortaan op letten maar soms gaat t gewoon vanzelf door msn:p