ook maar even voorstellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marieke2

ook maar even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 08:44

Hallo ik ben Marieke en lees al een tijdje mee en heb ook al gereageerd op wat topics maar mezelf nooit voorgesteld.
We hebben een redelijk grote stal ( zuid-holland)met wat paarden staan die we uit brengen op wedstrijden en we hebben ook wat paarden staan om voor andere tetrainen of voor gedragstesten.... Wij kijken met die gedragstest of het probleem echt bij het paard zelf ligt of dat het een opgedrongen iets is.. dus agressieve paarden, paarden die slaan of zeer moeiljk in de omgang zijn, deze paarden belanden vaak op de markt terwijl dit niet nodig is... in de 9 jaar dat wij dit nu doen hebben we er 2 gehad waarvan wij zeiden..tja, die is niet helemaal goed in zijn hoofd, dat wil niet zeggen dat je e rniets mee kan maar dat paard is dan niet voor iedereen geschikt en ook niet voor elke plek zoals een manegebedrijf oid.
Zelf heb ik jaren dressurwedstrijden gestart maar ben daar sinds 2 jaar mee gestopt om me meer op het trainen en begeleiden vand e staigeres te storten zeg maar..dus niet alleen thuis maar ook op concours.
Springen, dressuur, eventing noem maar op het we zijn in binna alle markten thuis.
We zijn geen commercieel bedrijf maar meer een leer bedrijf en krijgen de paarden vanuit alle takken van de sport onder onze hoede.
Ik vind het erg leuk om hier mee telezen want daar leer ik zelf ook van en sommige vragen en problemen kan ik mooi voorleggen aan de staigeres, kijken met wat voor oplossingen hun komen.
Veel schrijven zal ik niet, alleen als ik denk dat ik iets kan toevoegen.

Groetjes Marieke

Smartiej

Re: ook maar even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 08:51

Heey!

Nou welkom dan maar Lachen Je doet echt leuke dingen voor je werk! Lijkt me echt interessant om te doen. Bokt is inderdaad een superhandig forum voor als je een probleem hebt (of in jou geval: zoekt Tong uitsteken) Ik hoop dat je het naar je zin hebt..

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 08:51

Welkom op bokt Haha!

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 20:34

welkom hier op bokt..je kunt je hart ophalen hier..een en al paard!

Lexmiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 08:07

Welkom op bokt Lachen!
Jullie doen echt veel leuke/goede dingen Lachen

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 08:11

Welkom op bokt naamgenoot! Knipoog
Ik denk dat je met jouw ervaring heel veel kunt toevoegen aan dit forum (zowel discussies als antwoorden op vragen van anderen) Haha!

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 11:03

Welkom op bokt !

Lijkt mij ook erg interessant werk! Haha! Ga vooral door met wat je doet, zodat niet ieder paard gelijk word "afgeschreven" als hij /zij een moeilijk karakter heeft.

PaardenLeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 18:15

Welkom! Haha!

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 18:15

Welkom op Bokt!