alweer een nieuweling ...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Paul_H

alweer een nieuweling ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 20:51

Hallo, ik kom (mee)kijken en (mee)praten op bokt. Ik ben in de paardenwereld om zo te zeggen een "late roeping" - ik ben op een manege in Scheveningen gaan paardrijden toen ik 38 jaar was. Jaren later kochten we ons eerste paard (Belinda); daarna kwam een wedstrijdpaard, huurpony's voor de kinderen, een zelf gefokt veulen, een ... kortom de hobby is wat uit de hand gelopen.

Ik rijd met mijn merrie Rose samengestelde wedstrijden - nu (2007) het derde seizoen. Dat vind ik geweldig, vanwege de sport, de mensen, de plekken waar je anders niet komt. Rose op papier een dressuurmerrie. En ja natuurlijk: ik rijd ook de nodige dressuurproeven en springparcoursen.

Mijn vorige wedstrijdpaard is nu fokmerrie. Dat doen we samen met een vriend van ons; ze staat op zijn manege, is favoriet van erg veel lesklanten en heeft nu in totaal drie veulens gebracht. Ze is drachtig van Rhodium; ik wacht met spanning wat er volgend jaar tegen de zomer uitkomt.

Sinds kort heb ik de paarden aan huis; we hebben aan de rand van Rijpwetering een drafbaan met stallen, weide en een sloophuis gekocht. Daar maken we ook plek voor onze (en andermans) veulens en voor bejaarde paarden.

Dat is 't even in het kort. We spreken elkaar!

Groeten, Paul

Lisanne_

Re: alweer een nieuweling ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 10:04

Welkom op bokt! Enjoy! Haha!
Lekker zeg paarden aan huis!

gaapje

Re: alweer een nieuweling ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 10:06

welkom hoor.
en super de paarden aan huis die droom hou ik ook altijd nog

Elianna_