Aangezien ik hier net nieuw ben, zal ik me ff voorstellen!
Ik ben Marjolein, 23 jaartjes oud. Woonachtig in Zoeterwoude (Het Dorp met de beste feesten en het beste bier

Ik rij sinds m'n zevende paard en heb sinds mijn negende een Newforest Pony, Elma (Oleander x Til's Floret) genaamd. Met haar heb ik vanaf mijn tiende tot aan mijn zestiende aan dressuur, spring en (oefen) cross wedstrijden gedaan. We zijn zelfs een keer Provinciaal Kampioen geworden!!!

Naast mijn kleine pony heb ik sinds 2 jaar een reus van een KWPN ruin erbij, genaamd Sam (Jazz x Jolie). Hij is ondertussen ook alweer 8 jaartjes oud, en gelukkig eindelijk uit zijn pubertijd. Na veel strubbelingen gaat het nu eindelijk de goede kant uit met ons, maar echt plannen om met hem te gaan starten heb ik nog niet, alles op zijn tijd he

Naast al de paardenperikellen vul ik mijn tijd met Reptielen (mijn eigen reptielen verzorgen en voorlichting geven op scholen), mijn hondje, mijn Lover, feesten! Vooral schuurfeesten:p en nog veel meer.
Ben je nieuwsgierig geworden of wil je nog meer weten neem dan gerust contact op

Tot Laterzzz
marjolein