Even voorstellen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Valletjeee

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 12:20

Hallo bokkers,
Ik ben nieuw;) Ik ben Valerie, en ben 15 jaar oud. Ik woon in Zeeland/Walcheren. Ik zit op de CSW Churchilllaan, vmbo-t 3. Ik rijd Ik rijd al zo'n 8 jaar, ik begon met rijden toen ik 7,5 jaar was namelijk. Ik begon met rijden op een manege in de buurt, daar hadden ze heel veel haflingers staan, was altijd super leuk om daar te rijden. Toen ik wat ouder was, wou ik toch wel netjes leren rijden, want op die manege kreeg je niet echt les... Ik ging toen met mijn vriendin naar een manege een stuk verderop, daar krijg je super goed les! Ik rijd nu om de week dressuur en springen.Lachen En dat bevalt me prima.
Ook heb ik 3 super vz paardjes;) Romy( arabier, 4 jaar), Ashley (Haflinger 2,5 á 3 jaar) en Feifel (shetlander). Romy hebben we zelf ingereden, en Ashley gaan we ook inrijden. Ik doe ze samen met Esther, mijn vriendin. We hebben ze nu één jaar, en dat gaat super goed:) Hiervoor heb ik ook andere vz pony's/paarden gehad.
Ik begon als klein meisje, met een shetlander, beetje op hobellen enzo. In begin groep 8 ging ik daar weg, ik zocht met 3 andere een andere, Ik en Esther deden 3 dagen, en die andere 2 de andere 3. Dat liep super, we mochten een oud paard rijden, het was net ons eigen paard, en er kwam ook nog een shet bij. Het paard stierf, en er bleef alleen nog maar de shet over, natuurlijk ook andere paarden, want het was een opfokstal, maar met de shet deden we nog iets. Esther en ik gingen daar weg. Toen vonden we met een ander meisje een ander vz paard, 2 lusitano's en een new forest, die Z1 liep. Allemaal leuk en aardig, maar die vrouw was niet zo aardig, dus daar gingen we ook weg. Ik en Esther zochten verder en vonden Romy, Ashley en Feifel:)
Nou dit is dus mijn leven:)
xxx Valletjeee

Anoniem

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 12:23

Welkom op Bokt en veel plezier Lachen!

Even een tip, als je een spatie doet tussen een woord en een smiley zie je hem ook Knipoog

Valletjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 12:24

Ooh haha tnq Knipoog

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 12:25

Welkom op Bokt!!! Heel veel plezier!

esraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 12:56

Welkom! Haha!