En jawel...nóg een nieuwe Bokker!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AdvoCaatje

En jawel...nóg een nieuwe Bokker!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 18:10

Nou, voor zover dit zin heeft tussen 500 andere voorstelberichtjes..ook ik ben dus hartstikke nieuw hier! Heb net even rond zitten kijken op de site en denk dat ik hier nog héél wat uurtjes ga door brengen de komende tijd. Superleuke site!

Even in het kort wat over mezelf..ik ben nu 28 jaar, en heb in mijn jeugd ruim 14 jaar paard gereden. In die jaren heb ik met véééél vallen en opstaan uiteindelijk een aardig hoog niveau gehaald, maar uiteindelijk ben ik helemaal met de paardensport gestopt omdat mijn ouders het simpelweg niet meer financieel op konden brengen. Scheve mond En tsja...echt financieel gesetteld was ik toen zelf ook nog niet bepaald natuurlijk, dus uiteindelijk helemaal gestopt met alles wat met paarden te maken had.
Maar ja...ondertussen afgestudeerd en natuurlijk een goeie baan...al het geld van de wereld (I wish... Pling , maar het idee is leuk..en ik mag zeker niet klagen hoor..) dus na een stop van ruim tien jaar gaat het maar weer eens gebeuren, ik ga weer beginnen met paardrijden!
En jongens wat heb ik er zin in!!!!!!!!! Haha!

Ik had dit natuurlijk al veel eerder moeten doen..maar om de één of andere reden vergeet je het na een tijd gewoon ofzo. Daarnaast heb ik ook nog drie jaar in het buitenland gewoond (Parijs om precies te zijn...en daar barst het nou eenmaal niet van de goede rijscholen etc., om nog maar niet te spreken van het houden van een eigen paard..)
Anyway, ik heb wat maneges in mijn omgeving hier bekeken...en ga de stap maar weer eens wagen. Volgende week mijn eerste les!! Ik heb er echt zoveel zin in dat ik bijna uit elkaar barst! Eerst maar eens een tijdje gewoon fanatiek lessen volgen..en wie weet volgt er dan in de nabije toekomst wel meer.. We zullen zien. Ben héél erg benieuwd hoe mijn niveau nog is op dit moment...want heb tussendoor echt bijna niet gereden. Af en toe wel tijdens m´n reizen en dat ging er soms best heftig aan toe..en daarnaast heb ik ook 3 weken als ´cowgirl´ gewerkt in Australië vier jaar geleden..maar ja, das ook alweer vier jaar geleden dus!

Hoop dat ik er met dit ´stramme lijf´ nog op kan komen... Nagelbijten / Gniffelen
Nou ja, het is net als fietsen zeggen ze hè? Je verleert het nooit...

Let´s hope so!
Nou ja, dat er nog maar veel gezellige berichtjes op dit forum mogen volgen!!

Ciao ciao! Doei, doei

Nickytje

Re: En jawel...nóg een nieuwe Bokker!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 18:11

Welkom op Bokt! Veel plezier nog hier, maar dat is vast geen probleem aangezien het nogal verslavend is! Pling

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 18:12

Welkom !! Go jij! Go jij!
Veel plezier hier op bokt, en o,ja laat je ons even weten hoe je eerste rijles na jaren geweest is ?

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 18:14

Welkom !!!
Veel plezier op bokt, en ben benieuwd hoe je eerste rijles word Lachen

Dayenne_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:19

Welkom, ben net zo nieuw als jij maar veel plezier met bokken!!:D

Groetjes Dayenne

tinka__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 23:31

Welkom Lachen
En ja heeeeeeeeeeel verslavend Tong uitsteken
eerst dacht ik dan ga ik er af en toe is even op.. maar nu wil ik er zo vaak op als ik kan haha.. verslaafd aan bokt!
veel plezer

lepolight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 23:36

Welkom op bokt. Lachen
En inderdaad ,laat ons weten hoe je eerste rijles is verlopen. Haha!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 10:40

Nóg een nieuwe bokker... Ik hou 't niet meer bij. Schijnheilig

Welkom!

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 11:39

Go jij! Go jij! Welkom op bokt Go jij! Go jij!

Let wel het is erg verslavend hoor. Ben benieuwd naar je eerste les Knipoog

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 11:42

Wat leuk dat je weer begint met paardrijden, bij de echte paardenmensen blijft het altijd kriebelen Haha!
Ben heel benieuwd hoe je eerste les is geweest!

AdvoCaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 12:15

Leuk al die reacties! Ik zal na mijn eerste les zeker even laten weten hoe het gegaan is...maar helaas is het aanstaande zaterdag pas, dus ik moet nog even geduld hebben... Rolleyes
(En dat heb ik dus NIET merk ik.....zit echt de dagen af te tellen!!)<
Maar ja, kom in de loop van zaterdag wel even vertellen hoe het was!

Doei!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:20

Kan je niet iemand meenemen met een fototoestel, kan je over een paar ween kijken hoeveel je alweer bent vooruit gegaan Tong uitsteken
Is erg goed voor je zelfvertrouwen en ego!

En voor ons, want wij zien graag foto's haha

RiderLiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:55

AdvoCaatje schreef:
Nou, voor zover dit zin heeft tussen 500 andere voorstelberichtjes..ook ik ben dus hartstikke nieuw hier! Heb net even rond zitten kijken op de site en denk dat ik hier nog héél wat uurtjes ga door brengen de komende tijd. Superleuke site!

Even in het kort wat over mezelf..ik ben nu 28 jaar, en heb in mijn jeugd ruim 14 jaar paard gereden. In die jaren heb ik met véééél vallen en opstaan uiteindelijk een aardig hoog niveau gehaald, maar uiteindelijk ben ik helemaal met de paardensport gestopt omdat mijn ouders het simpelweg niet meer financieel op konden brengen. Scheve mond En tsja...echt financieel gesetteld was ik toen zelf ook nog niet bepaald natuurlijk, dus uiteindelijk helemaal gestopt met alles wat met paarden te maken had.
Maar ja...ondertussen afgestudeerd en natuurlijk een goeie baan...al het geld van de wereld (I wish... Pling , maar het idee is leuk..en ik mag zeker niet klagen hoor..) dus na een stop van ruim tien jaar gaat het maar weer eens gebeuren, ik ga weer beginnen met paardrijden!
En jongens wat heb ik er zin in!!!!!!!!! Haha!

Ik had dit natuurlijk al veel eerder moeten doen..maar om de één of andere reden vergeet je het na een tijd gewoon ofzo. Daarnaast heb ik ook nog drie jaar in het buitenland gewoond (Parijs om precies te zijn...en daar barst het nou eenmaal niet van de goede rijscholen etc., om nog maar niet te spreken van het houden van een eigen paard..)
Anyway, ik heb wat maneges in mijn omgeving hier bekeken...en ga de stap maar weer eens wagen. Volgende week mijn eerste les!! Ik heb er echt zoveel zin in dat ik bijna uit elkaar barst! Eerst maar eens een tijdje gewoon fanatiek lessen volgen..en wie weet volgt er dan in de nabije toekomst wel meer.. We zullen zien. Ben héél erg benieuwd hoe mijn niveau nog is op dit moment...want heb tussendoor echt bijna niet gereden. Af en toe wel tijdens m´n reizen en dat ging er soms best heftig aan toe..en daarnaast heb ik ook 3 weken als ´cowgirl´ gewerkt in Australië vier jaar geleden..maar ja, das ook alweer vier jaar geleden dus!

Hoop dat ik er met dit ´stramme lijf´ nog op kan komen... Nagelbijten / Gniffelen
Nou ja, het is net als fietsen zeggen ze hè? Je verleert het nooit...

Let´s hope so!
Nou ja, dat er nog maar veel gezellige berichtjes op dit forum mogen volgen!!

Ciao ciao! Doei, doei

Nou welkom dan op bokt!
Zo te zien heb je wel al veel gave dingen meegemaakt!!
Veel plezier!!

Tine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 20:00

Welkom!
En paardrijden gaat vast helemaal goed komen!
En ik zie dat je uit Amersfoort komt, dat is in de buurt! Mag ik vragen waar je gaat rijden?
Veel plezier op bokt! Haha!

azym

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:20

welkom

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 23:34

Welkom en veel plezier op BOKT! Cool

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 23:37

Welkom Haha!
Ik zou de zondag na je les maar inplannen als een "op de bank lig" Dag Tong uitsteken Mijn zus is een paar weken geleden ook weer begonnen met rijden (na 7 jaar) en heeft 3 dagen niet fatsoenlijk kunnen lopen van de spierpijn Tong uitsteken hahaha