Even in het kort wat over mezelf..ik ben nu 28 jaar, en heb in mijn jeugd ruim 14 jaar paard gereden. In die jaren heb ik met véééél vallen en opstaan uiteindelijk een aardig hoog niveau gehaald, maar uiteindelijk ben ik helemaal met de paardensport gestopt omdat mijn ouders het simpelweg niet meer financieel op konden brengen.

Maar ja...ondertussen afgestudeerd en natuurlijk een goeie baan...al het geld van de wereld (I wish...

En jongens wat heb ik er zin in!!!!!!!!!

Ik had dit natuurlijk al veel eerder moeten doen..maar om de één of andere reden vergeet je het na een tijd gewoon ofzo. Daarnaast heb ik ook nog drie jaar in het buitenland gewoond (Parijs om precies te zijn...en daar barst het nou eenmaal niet van de goede rijscholen etc., om nog maar niet te spreken van het houden van een eigen paard..)
Anyway, ik heb wat maneges in mijn omgeving hier bekeken...en ga de stap maar weer eens wagen. Volgende week mijn eerste les!! Ik heb er echt zoveel zin in dat ik bijna uit elkaar barst! Eerst maar eens een tijdje gewoon fanatiek lessen volgen..en wie weet volgt er dan in de nabije toekomst wel meer.. We zullen zien. Ben héél erg benieuwd hoe mijn niveau nog is op dit moment...want heb tussendoor echt bijna niet gereden. Af en toe wel tijdens m´n reizen en dat ging er soms best heftig aan toe..en daarnaast heb ik ook 3 weken als ´cowgirl´ gewerkt in Australië vier jaar geleden..maar ja, das ook alweer vier jaar geleden dus!
Hoop dat ik er met dit ´stramme lijf´ nog op kan komen...

Nou ja, het is net als fietsen zeggen ze hè? Je verleert het nooit...
Let´s hope so!
Nou ja, dat er nog maar veel gezellige berichtjes op dit forum mogen volgen!!
Ciao ciao!