Ik stel me opnieuw voor als.. Nick's story en mn namechange

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Harvest_Moon

Ik stel me opnieuw voor als.. Nick's story en mn namechange

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 18:14

even voordat we beginnen, of dit hier hoort weet ik niet zeker, als het niet hoort wil iemand dan even temmen zodat een mod het kan verplaatsen ? Thanks Haha!

Ik denk dat sommige van jullie wel weten dat ik eerst flying_kip hete, ik was niet echt blij met die naam (je werd er niet echt mee serieus genomen en zeg nou zelf zou jij blij zijn met zo'n naam ?)

The Story van Nick tot Nu en dus ook de betekenis van mijn naam...
Toen ik nick net had heb ik heel veel niet zo leuke opmerkingen over nick gehoord, die kun je waarschijnlijk zelf wel invullen Rond die tijd was ik ook net van school gewiselt en voelde ik me niet echt welkom op mijn nieuwe school, (dat is nu gelukkig heel anders) Kortom een hele naare tijd, ik zocht heel veel troost bij mijn shet en de echte band waar ik zo op gehoopt had met nick kwam (natuurlijk maar dat besefte ik toen niet) niet vanzelf wat ik wel had verwacht door de 'klik' die we hadden toen we elkaar voor het eerst zagen.
Ik kwam steeds vaker van paardijlessen thuis waarin ik alleen de 'niet zo geweldige nick' had gezien en ging na het paardrijden maar meteen weer naar binnen of naar maurice...
Op een avond zat ik een beetje niks te doen op mijn kamer, de avond na een rijles, ik keek naar buiten en zag de volle maan en mooi dat hij was Eigenlijk weet ik niet eens helemaal zeker of ik dat niet misschien gedroomt heb...
In ieder geval leek het vanaf dat moment steeds beter te gaan met mijn en nick steeds vaker begon ik na de les 'mijn super nick' te zien en steeds beter werd onze band
Tot nu, onze band is heel sterk en de band met mij en maurice ook.

Rolleyes Normaal geloof ik zelf niet echt in verhalen als 'wanneer het 12 uur midden in de nacht is begin ik altijd te zweven' als je snapt wat ik bedoel Clown Maar dit verhaal is toch net even ietsje anders voor mij Lachen

Ook kun je uit Harvest_Moon de letters
Harvest_MooN halen, de H staat dan voor Haffie's (dus de 3 haflingers) de M voor maurice (mijn shet) en de N voor Nick Ja

Nog even voor de laatste keer deze printscreen hahahah
Afbeelding

Kortom dit Afbeelding
en Dit Afbeelding is toch best wel raar om te zien maar heeft ook een betkenins Ja Tong uitsteken

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Ik stel me opnieuw voor als.. Nick's story en mn namechange

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 23:36

Volgens mij was alleen de melding in je onderschrift voldoende geweest...er een heel topic voor openen hoeft in mijn ogen niet. +:

Chica

Re: Ik stel me opnieuw voor als.. Nick's story en mn namechange

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 14:39

Dit is inderdaad niet de bedoeling op WWW, in een onderschrift vermelden is effectief genoeg Lachen