Topic verwijderen, en antwoorden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roxy13

Topic verwijderen, en antwoorden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 18:19

Ik heb al 25 berichten geplaatst en toch kan ik niet overal antwoorden, zoals bijvoorbeeld bij mensen welzijn enzv.
En ik had nog een vraagje, namelijk hoe kan je een topic ( die je zelf geopend hebt ) verwijderen of kan dit niet, moet je dan een slotje erop doen maar die zie ik nergens staan Verward Mischien lees ( kijk ) ik eroverheen dat zou beetje dom zijn. Tong uitsteken ( beetje uche uche Tong uitsteken Knipoog )

Anoniem

Re: Topic verwijderen, en antwoorden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:22

viewtopic.php?p=9149630#p9149630
waar je 25 posts of meer moet hebben
Deze posts moeten geplaatst zijn bij het tabblad informatief

Slotjes plaatsen en topics verwijderen kunnen alleen mods

Maar kijk eens bij help, rechtsboven in, daar kun je deze vragen allemaal vinden

Roxy13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 22:12

Ik moet nog 1 bericht Frusty Nagelbijten / Gniffelen Bloos Hmm echt weer iets voor mij Vingers aflikkenDan weet ik het over topic verwijderen en berichten plaatsen bedankt ! Pling

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 10:55

Je kan trouwens in sommige gevallen je topic wel laten sluiten, als je een goede reden hebt kun je op het rode uitroep teken recht naast je bericht drukken en in het omschrijvings veld je reden geven, dan kunnen de mods hem sluiten Ja

Roxy13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 12:18

Oke dan KnipoogMaar ik heb al weer wat berichten geplaatst, maar ik kan nog steeds niet antwoorden overal vooral bij de leuke topic's en mensenwelzijn enzo Verward Ik ga nog wel eerst lezen bij help maar enig idee hoe het kan ? in ieder geval bedankt voor de reactie's Knipoog

Roxy13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 12:23

Ohh volgens help ( dan die link ) kan ik nu overal antwoorden ...snel testen Knipoog