Ik ben Strych, 18 jaar en woon in het Westland. Ben hier vroeger ooit al lid geweest maar het forum vond ik net iets te groot om het bij te kunnen houden. Kwestie van prioriteiten leggen is het nu meer geloof ik (oftewel, welke topics sla ik gewoon over).
Euhm, ik woon thuis bij mijn moeder, ik heb een hond, kat, papegaai en 4 ratten. Sinds mijn zesde rijd ik paard, vanaf mijn 14e even gestopt, maar heb nu sinds heel erg kort weer 2 verzorgpaarden gevonden, waarvan ik er eigenlijk maar eentje ga doen. Het zijn 2 friezen, die hier vlakbij mij wonen.
Vroeger al veel verzorgpaarden gehad, ben ooit begonnen met een haflinger, maar toen was ik te jong (9). Daarna nog een shet verzorgd, een fries, een appaloosa, 2 shetjes, en ik heb nog een tijdje 8 paarden aan de dijk verzorgd, maar ik kon het niet vinden met de andere 2 verzorgsters dus ben daar weg gegaan toen.
Toen kwam de tijd dat ik niet meer paard reed, toen bleef het erbij dat als ik paarden zag ergens dat ik ze even aanhaalde.
Vanavond ben ik kennis wezen maken bij de eigenaresse van deze paarden, het klikte goed voor mijn gevoel, en aanstaande maandag ga ik weer ,en vanaf dan ga ik ze 2 dagen per week verzorgen.
*jullie horen me vast door het beeldscherm heen juichen*.
Nou, that's me zo ongeveer

Vragen zijn welkom