en dit ben ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sincerita

en dit ben ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 23:55

Hallo mijn naam is Florien de Graaf. Ik rij zo'n 35 jaar paard. Mijn bedrijf heet Sincerita. Ik ben paardrij-instructrice. In 2002 heb ik examen gedaan aan de I.S.P.H. (International School for Professional Horsemanship) en in 2004 ben ik toegelaten tot de Academische Rijschool van Bent Branderup. Eind oktober 2006 heb ik de Ridderproef afgelegd bij Bent Branderup in Denemarken. Op dit moment ben ik de enige Ridder in Nederland, wereldwijd zijn er zo'n 80. De Ridderproef bestaat uit een longeerproef, een kuur op muziek op één hand gereden en een theoriegedeelte. Het is de basis voor het Hoge School werk. Ik mag nu uit naam van Bent les geven. Als ik binnen vijf jaar niet meer naar Bent toe ga, mag ik niet meer uit zijn naam les geven. Wil ik weer gaan lesgeven dan moet ik opnieuw de Ridderproef afleggen. Zo is er controle op het niveau en de kwaliteit. De rijproef heb ik afgelegd met één van mijn acht paarden: de volbloed Arabier Palmer. Hij is slecht gebouwd en heeft daardoor veel fysieke problemen gehad. We hebben diversen manieren van trainen geprobeerd, maar overal werd hij slechter van, totdat ik bij de Academische Rijschool terecht kwam. Door deze manier van trainen, de samenwerking met holistisch dierenarts Mariëtte Kelfkens en hoefverzorger Marco Krul gaat het nu prima met Palmer en loopt hij de sterren van de hemel!
Ik wil graag een bijdrage leveren aan het welzijn van paarden en de ontwikkeling van hun ruiters. Ik werk nauw samen met holistisch dierenarts Mariëtte Kelfkens voor de revalidatie van paarden.
Er komen veel dressuurruiters bij mij die graag goed dressuur willen rijden, maar niet tevreden zijn met de huidige manier van trainen en veel recreatieruiters die inzien dat hun paard langer mee gaat als ie goed getraind is.

Cyntje

Re: en dit ben ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:56

welkom Go jij! Go jij! ennuh niet te verslaafd raken Haha!

sincerita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 23:58

sincerita schreef:
Hallo mijn naam is Florien de Graaf. Ik rij zo'n 35 jaar paard. Mijn bedrijf heet Sincerita. Ik ben paardrij-instructrice. In 2002 heb ik examen gedaan aan de I.S.P.H. (International School for Professional Horsemanship) en in 2004 ben ik toegelaten tot de Academische Rijschool van Bent Branderup. Eind oktober 2006 heb ik de Ridderproef afgelegd bij Bent Branderup in Denemarken. Op dit moment ben ik de enige Ridder in Nederland, wereldwijd zijn er zo'n 80. De Ridderproef bestaat uit een longeerproef, een kuur op muziek op één hand gereden en een theoriegedeelte. Het is de basis voor het Hoge School werk. Ik mag nu uit naam van Bent les geven. Als ik binnen vijf jaar niet meer naar Bent toe ga, mag ik niet meer uit zijn naam les geven. Wil ik weer gaan lesgeven dan moet ik opnieuw de Ridderproef afleggen. Zo is er controle op het niveau en de kwaliteit. De rijproef heb ik afgelegd met één van mijn acht paarden: de volbloed Arabier Palmer. Hij is slecht gebouwd en heeft daardoor veel fysieke problemen gehad. We hebben diversen manieren van trainen geprobeerd, maar overal werd hij slechter van, totdat ik bij de Academische Rijschool terecht kwam. Door deze manier van trainen, de samenwerking met holistisch dierenarts Mariëtte Kelfkens en hoefverzorger Marco Krul gaat het nu prima met Palmer en loopt hij de sterren van de hemel!
Ik wil graag een bijdrage leveren aan het welzijn van paarden en de ontwikkeling van hun ruiters. Ik werk nauw samen met holistisch dierenarts Mariëtte Kelfkens voor de revalidatie van paarden.
Er komen veel dressuurruiters bij mij die graag goed dressuur willen rijden, maar niet tevreden zijn met de huidige manier van trainen en veel recreatieruiters die inzien dat hun paard langer mee gaat als ie goed getraind is.

Cyntje schreef:
Cyntje schreef:

Zal niet lukken daarvoor heb ik het te druk met mijn bedrijf!

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:59

wacht maar, wedden dat bokt verslaafd werkt

en welkom

sincerita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 00:01

En hoe moet het dan met mijn bedrijf????

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:02

dat gaat failliet ben ik bang Knipoog

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:02

sincerita schreef:

laptop in de stallen Haha!

sincerita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 00:04

Kan ik dan bij jou komen eten?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:05

Eten en bokken kan ook samen *LOL*

sincerita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 00:06

En nu stop ik er mee. Lekker warme choco, nog even met de hondjes lopen, warme douche en lekker onder de wol!

sincerita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 00:07

choco natuurlijk met slag, daar gaat het tenslotte om!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:07

ons niet jalours maken he Vingers aflikken

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:08

Ik heb al choco op, lekker puh Tong uitsteken

MyHappyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:08

terorita schreef:
sincerita schreef:

laptop in de stallen Haha!

haha grapjas!!

@ sincerita ,welkom! en veel plezier als je er wel bent