Ik ben Esther aka Jethafa, 19 jaar oud, bijna eigenaresse van een KWPN merrie. Ik ben hier ooit wel lid geweest toen ik nog op een haflinger en op een oude hannoveraan, Senja, van 25 jaar oud. Inmiddels ben ik gestopt bij die haflinger na drie jaar. Ik ben "full time" bij een privéstal gaan rijden waar Senja ook stond. Daar ben ik Senja blijven rijden en kreeg ik les op La Luna, een trakhener met veel potentie! Na anderhalf jaar ging de eigenaresse zelf La Luna op wedstrijden uitbrengen en ben ik een paar maanden geblesseerd geweest, maar sinds bijna anderhalf jaar rijd ik nu op Lire, een KWPN merrie van inmiddels 21 jaar oud. Ze heeft ooit M2 gelopen en alles zit er op en er aan. Geweldig paard en ik heb echt iets met haar opgebouwd. Verliefd op een paard heet dat geloof ik

Verder heb ik lang geturnt en ben ik nu aan het fitnessen. Ik studeer SPH en loop stage bij jongeren met een lichte verstandelijke handicap en gedragsproblemen. Ik ben ook erg muzikaal.
Poehee, heel verhaal. Als er iemand interesse heeft om mij te helpen met Lire (ze is geweldig, staat in IJsselmuiden (gem. Kampen)) dan moet je maar ff PB'en.