... Ben toen een maandje niet met paarden in contact geweest, kon het niet verdragen, maar een stalgenoot bleef me uitnodigen om op haar paard te rijden dus begon ik daar eens aan. Ik vond zelf absoluut niet fijn rijden, omdat dit paard vooral een stuk grover was, en ik vond dat ze niet veel karakter had. Heb denk ik 2 maanden op haar rondgehobbeld, toen kreeg ik weer een periode dat ik veel aan mijn eigen paard moest denken, en ben ik denk ik weer een maand of 8 gestopt. Ben geloof ik herfst 2005 er weer mee begonnen. Na veel aarzelen mijn voormalig stalgenoot weer opgebeld, en ze reageerde super. De klik met haar paard was nu veel groter, ik kon er veel meer mee, ze werd zelfs nageeflijk!! Nu rij ik denk ik weer 1,5 jaar op haar paard (met de nodige onderbrekingen ivm met natte mok enz enz). Maar ze geeft me meestal een super gevoel, het lijkt of ik nooit gestopt ben met rijden!! Intussen zijn we verhuisd met de paarden (het gaat hier over 2 paarden en een pony, had ik nog niet gemeld, maar oké, weten jullie het nu), nadat een andere stalgenoot verhuisde. De stal bevalt super!Ben per toeval al een aantal keer op bokt.nl beland, nadat ik op Altavista allerlei zoekonderwerpen intypte. Zo merkte ik dat hier superveel mensen zitten die er ook genoeg verstand van hebben!! Ook vind ik dat jullie super aardig zijn tegen elkaar, wat je niet veel tegenkomt in de paardenwereld. Hoop snel helemaal te integreren hier!!
Groetjes, Kelly
.
Hulp mag wel, is niet geheel overbodig