Hay, Ik weet dat hier al een topic over is, maar daar kon ik niets mee. Heb ook geprobeert Bart een PB te sturen en ook dat lukte niet, dus dan maar even zo.
Ongeveer een week geleden heb in m'n oude account (gebruikersnaam Victory-Boy) m'n oude emailadres vervangen door m'n nieuwe email. Beide emailadressen zijn nog in gebruik. Ik kon helaas gelijk niet meer inloggen op Bokt, heb het elke dag een paar keer geprobeert maar het lukte niet. Kreeg elke keer een melding dat ik niet bestond ofzo. Ook opnieuw registeren lukte niet, ook niet onder een nieuwe naam (Chendo). Op een gegeven moment lukte het me om onder de gebruikersnaam Chendo wel te registreren, maar ik kreeg nooit een mailtje met de link dus kon ik nog steeds niet inloggen. Ik kreeg trouwens wel een mailtje dat ik een privebericht had gekregen op m'n oude account (Victory-Boy dus), maar aangezien ik niet kon inloggen kon ik het ook niet lezen.
Eindelijk kon ik me vandaag opnieuw registreren, nu dus onder de naam VictoryBoy, heb een mailtje met de link gekregen en ben dus weer "in" Bokt, maar ik wil zo graag m'n oude account terug!! Hoe kan dit??
Even een modje pb-en.. een vriendin van me heeft dit ook gehad en ze heeft hem nu ook wel weer terug.. pb anders iemand anders als het met Bart niet lukte
Even een modje pb-en.. een vriendin van me heeft dit ook gehad en ze heeft hem nu ook wel weer terug.. pb anders iemand anders als het met Bart niet lukte
Als je je email adres aanpast wordt je account geblokkeerd tot je op de link klikt die je wordt toegestuurd op je nieuwe adres. Heb je die email ontvangen?
Als je naar de inlogpagina gaat schijn je ook te kunnen klikken op "resend activation". Dan schijn je weer een mail te krijgen om je account te heractiveren.