Hoi allemaal!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lissyah
Berichten: 0
Geregistreerd: 28-03-22

Hoi allemaal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-22 19:08

Hee allemaal,

Ik lees al een tijdje mee dus het wordt tijd om mijzelf eens voor te stellen :)

Ik ben Lisa, over 2 weken 25 jaar en woon in Limburg. Ik ben afgelopen januari begonnen met het verwezenlijken van een van mijn meisjesdromen, namelijk paardrijden *\o/* Ik wilde dat al van kleins af aan maarja, je kent het wel, ouders die dwarsliggen en zo :') Gelukkig ben ik ondertussen oud en wijs genoeg om dat soort dingen zelf te bepalen, maar het heeft toch nog een hele tijd geduurd voordat ik het aandurfde om eens contact op te nemen met een manege in de buurt. Ik heb namelijk echt 0 kennis over paarden en de paardenwereld en dat hield me toch wat tegen; de drempel voelde voor mij vrij hoog.

Uiteindelijk heb ik toch de stap gezet en ben er nog elke dag blij mee! Ik rij nu 1x per week op de manege en ik vind het hartstikke leuk.


Over een tijdje (als ik wat meer ervaring heb) lijkt het me ook heel leuk om te gaan zoeken naar een verzorg of bijrijdpaard. Maar dat is echt iets voor later. Eerst maar eens de basis onder de knie krijgen op de manege :o

Babootje

Berichten: 26340
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Hoi allemaal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 19:18

He welkom Lissyah. Leuk dat je bokt hebt ontdekt. Dit is wel de plek waarop je je kennis van paarden wat kunt opwaarderen en je dan weer in de praktijk kan gebruiken. Voel je niet te overdonderd door alle informatie maar pik eruit wat je voor jouzelf op dit moment kan gebruiken. Succes!