Ik had dit topic niet willen maken . Over het acepteren van mede bokkers . Maar het moet maar even gedaan worden
Ik merk overal waar ik ook reageer dat ik walging over me heen krijg . Okal zeg ik het in postieve zin . Ik word overal trol genoemt . Ook word ik zomaar getemt . Okal start ik een normale discussie . Het is zo dat dit mij heel erg veel pijn doet
Ik heb verkeerde dingen gedaan . Daar heb ik spijt van . Ik ben niet terug op bokt om weer negatief te doen . Maar om een frisse nieuwe start te maken . Soms plaats ik reaties . Maar die.worden dan niet goed begrepen . Dan krijg ik weer walging en een tem op me dak .
Er lijkt geen respecht te zijn tegen iemand die opnieuw is begonnen en zich wil bwijzen dat het wel goed kan gaan .ik brn 26 jaar en heb autisme. En ik typ dit nu met prikkende ogen van verdriet . Waarom.kan ik niet geacepteert worden op bokt hoe ik ben
Inplaats van mij trol te noemen en me te temmen . Gewoon aan me vragen hoe ik het bedoel . Bomt moet voor ietdseen een fijne plek zijn om te reageren . Maar op het momend zie ik dit niet meer . Ik wert gelijk al weer de grond in getrapy sins het begin dat ik hier terug gekomen ben . Ik heb het gevoel dat ik niet meer een kans verdien . Dat ik maar weer moet opdonderen . Dat ik niet gewilt ben
Dit doet pijn om zo vehandelt te worden
Let op de modopmerking iets verder in dit topic: Muiz @ [HK] Acceptatie