Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ria_H schreef:Hallo, ik ben Ria. Ik ben al sinds 2013 lid van Bokt. Op mijn profiel staat dat er anders, maar in 2013 overleed mijn paard. Ik had me destijds aangemeld met een vraag om mijn oudere paard door de winter te helpen, maar hij overleed kort daarna.
<knip>
Net als de drie jaar die ik niet meer in mijn profiel zie, zijn ook een aantal berichten van mij verdwenen, zoals mijn eerste bericht waarin ik aangeef dat mijn paard overleden is, en een aantal daarop volgende reacties. Daarom staat mijn huidige berichten aantal op 1. Ik ben ook niet echt een poster op dit forum, maar ben vooral een lezer en informatiezoeker.
<knip>
colette40 schreef:Hoi , Wat een toestand allemaal.
Ik ben drie december geopereerd , linkerborstamputatie.
Zelfde diagnose als jij , geen chemo en geen bestralingen .
Ik ben niet aan de hormoonpillen begonnen.
k vind twee weken na de operatie op je paard veel te vroeg.
ik mocht pas na zes weken weer aan wat rijden denken .
{knip}
Ik wens je sterkte wij komen er wel , je mag mij altijd een bericht sturen als je wilt
Ibbel schreef:Meest logische verklaring is dat je met je eerste paard een ander account had en dat je in 2016 een nieuw account hebt aangemaakt omdat je de inlog van je eerste kwijt was.
Neem even contact op met een mod en kijk of zij je oorspronkelijke account kunnen opduikelen en activeren. Dan kun je gewoon overal meepraten en hoef je niet opnieuw het riedeltje 'nuttige berichten' af te draaien. Wel zo handig onder de gegeven omstandigheden.
Sterkte verder!
Inhoudelijk kan ik je aanbevelen om contact op te nemen met https://www.borstkanker.nl/ mocht je dat nog niet gedaan hebben. Daar vind je ook lotgenotencontact, naast medische informatie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers