Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
_Penotti schreef:Persoonlijk zou ik naar de prutsmutsen gaan gemakkelijker kunnen vergeven dan vreemd gaan met een bekende.
Bij de prutsmutsen speelt geen liefde/verliefdheid mee. Geen vrouw die gaat stoken verlaat je vrouw voor mij.
Maar je hebt er nu zelf wel een aandeel in hoe het verder gaat.
Je schrijft "alles is perfect behalve het stukje vreemd gaan"
en dat is natuurlijk niet zo. Jullie zijn meer dan broer en zus. Zou je daar geen hulp in kunnen vinden?
MarliesV schreef:Vind het wel bewonderingswaardig dat hij een prostituee heeft bezocht. Dat getuige wel in mijn ogen van respect voor de relatie.
Ja het is vreemdgaan, en nee ik praat het niet goed. Maar het is in mijn ogen makkelijker te verkroppen omdat het puur lust is en geen gevoelens.
__Sannne schreef:MarliesV schreef:Vind het wel bewonderingswaardig dat hij een prostituee heeft bezocht. Dat getuige wel in mijn ogen van respect voor de relatie.
Ja het is vreemdgaan, en nee ik praat het niet goed. Maar het is in mijn ogen makkelijker te verkroppen omdat het puur lust is en geen gevoelens.
__Sannne schreef:MarliesV schreef:Vind het wel bewonderingswaardig dat hij een prostituee heeft bezocht. Dat getuige wel in mijn ogen van respect voor de relatie.
Respect voor de relatie? Dit is een grap toch?
Hij is, met volle bewustzijn, acht(!!) keer een ander wijf liggen neuken en heeft er nog voor betaald ook. Jij noemt dat respect voor de relatie? Mijn hemel.
MarliesV schreef:Je hoeft het niet eens te zijn he, kan je gewoon zeggen.
Ja, ik vind vreemdgaan met iemand die er zijn werk van heeft (prostituee) van meer respect getuigen dan vreemdgaan met de buurvrouw.
Puur vanuit emotioneel oogpunt. Mannen koppelen sex veel makkelijker los van een relatie en gevoelens over het algemeen dan vrouwen. Door bewust voor een sexwerker te kiezen, koppel je voor mij je lust los van je liefde voor je partner.
MarliesV schreef:MarliesV schreef:Vind het wel bewonderingswaardig dat hij een prostituee heeft bezocht. Dat getuige wel in mijn ogen van respect voor de relatie.
Je hoeft het niet eens te zijn he, kan je gewoon zeggen.
Ja, ik vind vreemdgaan met iemand die er zijn werk van heeft (prostituee) van meer respect getuigen dan vreemdgaan met de buurvrouw.
Puur vanuit emotioneel oogpunt. Mannen koppelen sex veel makkelijker los van een relatie en gevoelens over het algemeen dan vrouwen. Door bewust voor een sexwerker te kiezen, koppel je voor mij je lust los van je liefde voor je partner.
En nee, ik vind het nog steeds not done en vreemdgaan, en is het niet zo dat mijn vent een vrijbrief heeft om naar de prutsmutsen te gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker