Ik ben opzoek naar een paard of pony voor te verzorgen. Ik hoef niet te rijden aangezien ik simpel weg te zwaar ben om op het paard te stappen! Ik zoek een leuk plekje waar ik gewoon wat met het dier kan bezig zijn, van longeren, tot grondwerk, vrijspringen, tot wandelen, of eens wassen ect.
Ik heb zelf een paardenhouderij opleiding niveau 3 afgerond en beschik over het ruiterbewijs. Ik heb jaren lange ervaring met zowel eigen paarden, jongere paarden, als hengsten. Ik heb altijd zelf paarden gehad en altijd actief geweest met verzorgpaarden. Ik wil niet rijden vanwege overmatig overgewicht. Ik heb een schildklier probleem en ben hard bezig met het afvallen maar dit vraag tijd! Voor het het welzijn van het paard wil hem/haar rijden niet aandoen. Maar toch mis ik de omgang met de dieren. Tevens ben ik fotografe dus kan altijd zorgen voor voldoende foto`s haha
Ik ben helaas wel afhankelijk van fiets of ov, dus ik moet het helaas wel in de omgeving van Geleen houden.

( Dit is een foto van me oude verzorgpaard ) Puur om de advertentie niet zo kaal te maken