Even voorstellen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Doezenbende

Even voorstellen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-18 22:22

Ik lees al een aardig tijdje mee en vond het tijd worden om me maar eens aan te melden.

Ik heb (heeeel) vroeger een eigen pony gehad waarmee ik ook wedstrijden reed , daarna pony's en paarden ingereden.
Tussen kind 1 en kind 2 ( ik heb 2 volwassen dochters) heb ik nog een poosje op friese hengsten gereden en op een bonte hengst (zoon van Samber).

Daarna life happend en zo kon het gebeuren dat je ineens beseft dat je al meer dan 20 jaar niet hebt paardgereden en het toch wel erg mist.

Een paar weken terug 2 privé lesjes gehad ( 1x op een fries en 1x op een tinker) en yeahhh ik kon het nog.
Wel even gelijk weer op pauze gemoeten aangezien ik een paar weken erg last had van m'n rug, maar hoop binnenkort nog een lesje te nemen en daarna eens ergens een heerlijke strandrit te kunnen maken, af en toe.

Een eigen paard zit er helaas niet in, maar heb wel een heerlijke beestenbende thuis, namelijk m'n 4 maine coon katten en m'n hond Izzy , een Nederlandse Schapendoes.

En ondertussen geniet ik van jullie paardenfoto's ( vooral de Friezen, PRE's )

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Even voorstellen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 22:24

Welkom hier! Vorm een dikke olifanten huid en niks kan je deren hier. Veel plezier en een leerzame tijd.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 22:25

Hallo en welkom hier op Bokt! Jouw verhaal bewijst maar weer dat je paardrijden eigenlijk niet kan verleren!

Sar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 22:26

Hoi! Welkom!
Leuk dat je weer bezig bent met paardrijden. En gaaf, 4 coons. Ik heb er zelf ook één. Geweldige dieren.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:35

Het is net fietsen he.. :D welkom!

Bij vragen kun je altijd 1 van de moderators contacten. Je herkent ons aan ons groene kleurtje!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:37

He nog een Coon-liefhebber! Welkom!

Er is ook een Maine Coon-topic :)

Doezenbende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-18 01:23

Bedankt allemaal. En ooh een mainecoon topic? even zoeken *\o/*