Eventjes voorstellen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HHorseA
Berichten: 681
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Eventjes voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-17 21:02

Hey iedereen!
Na lang twijfelen toch maar een topic aangemaakt,... Aangezien ik niet zo'n goede schrijver ben, maar wel soms eens durfde antwoorden op een forum dacht ik oké tijd voor een topic te openen... Laten we het proberen :D ,
Ik leerde bokt kennen door zelf op Google bepaalde zaken op te zoeken en kwam ik altijd terecht op bokt...en ben ik eigenlijk blijven hangen... :D
Zo dus... *\o/*
Ik ben candy, 27jr verzorgende aan huis
Mijn microben voor paarden kreeg ik al v jongs af aan, ik woonde in een rustige buurt waar veel hoevetjes waren, dus ook paarden... Ik was een straatloper dus leerde ik een meisje kennen die 4paarden had! Dus praatje gemaakt en leerde me dus paardrijden! Na vele jaren plezier... Kwam er jammer genoeg een eind aan! Ze verhuizden op een 1u afstand,van Gent naar ouden aarde fff paarden werden verkocht! Gelukkig bestond er telefoons tot op vandaag nog contact! <3 ik zal haar altijd dankbaar zijn! Wat heb ik een super jeugd gehad!..
Maar tleven gaat door... In 2006 een jongen leren kennen via netlog *\o/* nu 11jaar samen met m'n vriend waarvan 8jaar samenwonend in assenede ligt vlak aan grens van Nl(sas)..

Ik heb twee schattige beestjes!
heb een haflinger van 4!genaamd Armando! Hij is zooo grappig, Lief, eerlijk...ik heb hem gekocht toen hij 6maandjes was!Ik heb geen wedstrijd ervaring, bij mij is het vooral vriendschap en plezier, samen door de bossen etc.... !
En een konijn van 7jaar! Huppel
Gekocht als dwergkonijntje, maar eigenlijk een gewoon konijn geworden is :D maar super lief, aanhankelijk,
Zooo dat was het een beetje!
Groetjes tot later !! :D
<3 Afbeelding <3


JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25882
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Eventjes voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 21:03

Hallo en welkom hier op Bokt! Leuk dat je nog contact hebt met je 1e "lesgeefster"!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

HHorseA
Berichten: 681
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Re: Eventjes voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-17 06:44

Bedankt! ja iemand vergeten waarin ik zoveel plezier hebt beleefd wil ik niet loslaten.. We smsn eens hoe het gaat, eens om de zoveel maanden spreken we eens af.. En dat vind ik super leuk ... En zodra het weer langer klaar word, ik geloof april... had ik gevraagd of ze me geen rijles wou geven thuis woond nu een halfuur van m'n huis. *\o/*

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25882
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Eventjes voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 14:42

Kijk, dat heb je dan prima geregeld!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Eventjes voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 14:44

Welkom! :)

"I myself have never been able to find out precisely what feminism is. I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat." - Rebecca West

HHorseA
Berichten: 681
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-17 19:59

enamorada schreef:
Welkom! :)


Dankjewel *D x


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers