Hoi! Terug van weggeweest!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AbleToDream

Hoi! Terug van weggeweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-17 21:12

Hoi allemaal,

Mijn naam is Evelien, ik ben al reeds enkele jaren lid van Bokt maar het is al een jaar of vier geleden
dat ik hier nog actief ben geweest dus ik dacht dat het misschien wel eens leuk is om mijzelf opnieuw voor te stellen na al die jaren.

Ik ben sinds vorig jaar afgestudeerd als Interieurvormgever en ben volop opzoek naar een job in die sector, daarnaast ben ik natuurlijk een fervente paardenliefhebber die helaas het rijden zelf even op stop heeft gezet wegens een zware val dit jaar waardoor mijn schouderblad gebroken was en ik toch wel even van geschrokken ben.

Toen ik hier net op het forum kwam vier jaar geleden had ik het prefecte verzorgpaard gevonden (Mijn lieve Bau'tje) waar ik ontzettend veel plezier mee heb beleefd en veel van hem geleerd heb met vallen en opstaan. Maar helaas heb ik in 2015 afscheid van hem moeten nemen omdat hij in een nagel was gestapt in zijn stal en boven zijn hoef een grote wonde had en de beste oplossing voor hem was laten inslapen. Er gaat helaas geen dag voorbij dat ik hem niet mis en tot nu toe heb ik nog geen paard of pony gevonden waarmee ik eenzelfde band heb als met hem.

Tussendoor ben ik ook hobbyfotograaf, voornamelijk dieren staan voor mijn lens maar ik ben aan het proberen om mijn grenzen te verleggen met portretfotografie maar dat staat nog in zijn kinderschoenen. Daarnaast heb ik nog enkele andere hobbies zoals lezen en sinds kort ook het maken van kledij aangezien ik nu trotse eigenaar ben van een naaimachine :D

groetjes Evelien.