Hallo allemaal :-)

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JacinthaB

Hallo allemaal :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-17 10:34

Ik zal mij, voor ik ergens anders mijn vraag ga posten, eerst eens even braaf voorstellen :-)
Mijn naam is Jacintha, 31 jaar oud en wonend in Almere. Geen eigen paard (nog niet, ik hoop dat dat er in de toekomst nog wel van gaat komen), maar op dit moment wel vast rijdend op een Tinker bij de zorgboerderij waar ik tegenover woon.
Ik heb vroeger zo'n 15 jaar gereden op een manege, maar ik vond de groepen daar te groot worden en de kwaliteit achteruit gaan voor de prijs die steeds verder omhoog ging, dus ben ik gestopt. Ongeveer een half jaar geleden ben ik, dankzij mijn logopedist, weer gaan rijden. Zij rade het mij aan in verband met mijn neuro-musculaire problemen. Ik word op het moment nog onderzocht op onder andere Multiple Sclerose, en ik merk dat het paardrijden mijn lijf goed doet. Zo goed, dat ik heb besloten mijn afstudeersscriptie hieraan te wijden. Ik zit namelijk op het moment in mijn afstudeerfase van mijn deeltijd HBO studie Sociaal Pedagogisch Hulpverlening.

Ik lees graag mee hier, en ik hoop op een paar vragen antwoord te krijgen voor mijn scriptie :-)

Groetjes!

carmenblacky

Re: Hallo allemaal :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 17:50

welkom! :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie