Nieuw komer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chantal093

Nieuw komer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-17 14:32

Hay all!

Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Chantal, ik ben 23 jaar en woon in het mooie zuid-limburg.

Toen ik een jaar of 10 was ben ik begonnen met paardrijden. Dit deed ik zn 2 tot 4x per week bij een manege bij mij in de buurt. ( manege Galop kerkade/landgraaf )

Na heel veel jaren verschillende pony's en paarden te hebben gereden leek het mij tijd voor een iets nieuws. Er kwam een nieuwe pony op stal waar ik meteen mijn hartje in verloor, deze heb ik iets meer als een jaar geleased. Uiteraard dagelijks met plezier gereden en verzorgd en alles wat daarbij hoort. ik zou niets liever dan een foto delen maar mijn vorige computer is gecrashed |(

Door omstandig heden konden mijn ouders des tijds een nieuw leasecontract niet betalen. Hierna had de stal eigenaar na mijn lease contract de pony verkocht naar Belgie.. Je kunt je vast voorstellen hoe me dit heeft geraakt.

Ondertussen was ik een jaar of 14 ik ben toen een jaar niet meer gaan paardrijden. Na een jaar groot gemis van de aanwezigheid van paarden ben ik weer begonnen met 1 tot 2x per week rijden op de manege. Dit heb ik gedaan tot ik ongeveer 16 was. Ik wilde echter weer iets voor mijzelf waar ik zelf verder mee kon komen.

Na lang zoeken heb ik geen geschikt paard kunnen vinden op stal. Ik heb hierdoor alles tot mijn spijt achter me gelaten..

Nu een paar jaar verder met een vaste baan en inkomen wil ik niets liever dan weer beginnen met paardrijden.

Ik weet alleen niet zo goed waar ik moet beginnen met zoeken. ALLE hulp en advies is meer dan welkom!

Ik hoop snel van jullie te horen.